שוטר נעצר בחשד שביצע עבירות מין בבן 12 ובבן 14, בדירת חברו במודיעין. כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בחקירתו טען השוטר כי השניים הציגו עצמם כבני 17. הם הודו שלא אמרו אמת על גילם. השופט גיל גבאי, שראה את תמונותיהם, אמר כי לא ברור חד-משמעית שהם נראים ילדים, כפי שטענה המשטרה. מעצר השוטר הוארך בשלושה ימים, והחקירה נמשכת.
1 צפייה בגלריה
בזמן שיידה חפצים על רכבה: תיעוד השיחה של הנהגת המותקפת למוקד 100
בזמן שיידה חפצים על רכבה: תיעוד השיחה של הנהגת המותקפת למוקד 100
השוטר שירת במוקד 100
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה )
צוות מרכז במחלקה לחקירות שוטרים עצר ביום שבת האחרון את השוטר ממחוז מרכז. הוא נחקר באזהרה בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשה סדום בקטינים. מעצרו של השוטר הוארך היום בפעם השנייה בבית משפט השלום בראשון לציון, עד ליום חמישי הקרוב.
השוטר, המשרת במוקד 100 במשטרה, חשוד שיצר קשר עם השניים באמצעות אפליקציית היכרויות, אז נפגש עימם וביצע בהם עבירות מין. אחד הקטינים סיפר על כך לקרובת משפחתו שיצרה קשר עם המשטרה. הדיווח הועבר למח"ש והשוטר נעצר עוד באותו הלילה. השוטר מכחיש גם כי המפגש ביום שישי כלל גם מעשים מיניים.
פרקליטו של השוטר מדבר
(צילום: עידו ארז)

בדיון הארכת המעצר אמרו חוקרי מח"ש כי השניים אמנם הציגו עצמם כבני 17, "אולם הם נראים ילדים". השופט גבאי ביקש מחוקרת מח"ש לראות את תמונות המתלוננים ואמר: "נושא הגיל לא ברור. הם אמרו לו 17, ולפי התמונות זה לא חד-משמעי. לא יודע אם הייתי מסיק מהתמונות שהם ילדים ולא כפי שהציגו עצמם".
על שמו וזהותו של השוטר החשוד הוטל צו איסור פרסום, שחוקרי מח״ש התנגדו וטענו כי פרסום פרטיו יכול להוביל נערים נוספים להתלונן נגדו. לפי החוקרים, יש חשד שהיו מקרים דומים בעבר.
עו"ד שגיא בלומנפלד, המייצג את השוטר החשוד, אמר: "השוטר טוען שהוא לא ביצע את העבירות שמיוחסות לו. הוא מכחיש אותן לחלוטין, משתף פעולה עם צוות החקירה ובטוח שבמיצוי החקירה כעבור יומיים אנחנו נהיה במקום אחר וחפותו תוכח".
ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי תחנת רחובות עכבו בערב שישי תושב השפלה, עם קבלת דיווח שמסיע ברכבו שני נערים לביתם בעיר בנסיבות מחשידות, עם זיהוי פרטי הנהג ועיסוקו כמוקדן על ידי השוטרים, הועבר הטיפול ללא דיחוי למחלקה לחקירות שוטרים כמקובל. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את החשדות המיוחסים לו, מעמדו, המשך שירותו, ובחינת אמצעים מנהליים ייבחנו בהתאם להתקדמות החקירה".