הרשויות בארצות הברית חשפו הערב (חמישי) כי נער בן 13 הוא שנהג בטנדר שסטה אתמול מנתיבו בכביש מהיר בטקסס והתנגש ברכב מסחרי – תאונה מחרידה שבה נהרגו תשעה בני אדם, בהם הנער עצמו. שמונת ההרוגים האחרים הם גבר שישב ליד הנער – וחברי נבחרת גולף של קולג' מניו מקסיקו שישבו ברכב שנפגע: שישה שחקנים ושחקניות והמאמן שלהם.
2 צפייה בגלריה
טקסס תאונה בן 13 נהג ב טנדר ו התנגש אנדרטה כדורי גולף
טקסס תאונה בן 13 נהג ב טנדר ו התנגש אנדרטה כדורי גולף
כדורי גולף ופרחים באנדרטה לזכר ההרוגים בטקסס
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
טקסס תאונה בן 13 נהג ב טנדר ו התנגש בוכים על אחד ההרוגים
טקסס תאונה בן 13 נהג ב טנדר ו התנגש בוכים על אחד ההרוגים
חבריו של אחד הנספים בתאונה נפגשים כדי לבכות את מותו
(צילום: AP)
התאונה אירעה במחוז אנדרוז אתמול בבוקר (שעון ישראל), כשבאזור שרר חושך, ואחרי ההתנגשות עלו שני כלי הרכב באש. ברכב המסחרי שנפגע ישבו תלמידי קולג' נוצרי פרטי מהובס שבניו מקסיקו, שהיו בדרכם חזרה מטורניר גולף שבו השתתפו ממערב לדאלאס. שבעה מיושבי הרכב הזה נהרגו, ושניים נוספים נפצעו קשה ואושפזו בבית החולים. עצם הנהיגה של הנער בן ה-13 ברכב הייתה כמובן עבירה על החוק: בטקסס מותרים לימודי הנהיגה החל מגיל 14.
לפי שעה זהותו של הנער אינה ידועה, אבל ההרוג שישב לצדו זוהה כהנריק סימנס, בן 38 מטקסס. הערב פורסמו גם שמותיהם של חברי נבחרת הגולף שנהרגו בתאונה: מאמן הגולף טיילר ג'יימס, בן 26, והשחקנים מאוריסיו סנצ'ס בן ה-19, טרוויס גרסייה בן ה-19, ג'קסון זין בן ה-22, קריסה ריינס בת ה-21, לאסי סטון בת ה-18 וטיאגו סוזה בן ה-18.
שחקנית אחרת, ג'סמין קולום, הייתה אמורה גם היא להתמודד בטורניר, אבל ברגע האחרון בחרה לבקר את הוריה ביוסטון וויתרה על ההשתתפות, כך סיפרה אמה: "אחרת – מי יודע? אמרתי לה שלאלוהים יש תוכנית בשבילה ולכן היא בסדר. הכרנו את כל אלה שהיו ברכב. כל הקבוצה נהרגה או נפצעה".