תושבת גדרה בת ה-34 שנדקרה שלשום (שישי) בצומת ביל"ו ונפצעה באורח קשה, עדיין מתקשה לעכל את ניסיון הרצח שעברה, וסמוך לחדרה בבית החולים הוצב כוח משטרה במטרה לוודא שהחשוד, בן זוגה לשעבר, לא מנסה לפגוע בה שוב. האישה נפרדה לאחרונה מאותו גבר, בתום חמישה חודשי זוגיות, לאחר שנודע לה פרט מעברו - שהטריד אותה מאוד.
1 צפייה בגלריה
פליקס אצילדייב תושב חולון אשר חשוד כי דקר את בת זוגו
פליקס אצילדייב תושב חולון אשר חשוד כי דקר את בת זוגו
המשטרה פרסמה את תמונתו של פליקס אצילדייב, החשוד בדקירת בת זוגו לשעבר
(צילום: דוברות המשטרה)
מחקירת האירוע עולה כי החשוד, פליקס אצילדייב, עקב אחריה עם האופנוע שלו, נכנס לרכבה סמוך לצומת ביל"ו - והחל לדקור אותה נמרצות. אנשים ששוחחו איתה סיפרו כי "מזל שהייתה לה תושייה רבה, והיא הצליחה להציל את עצמה מפני הדוקר. היא הצליחה לצאת מהרכב - והצילה את חייה".
המשטרה פרסמה אמש באופן חריג את תמונתו של אצילדייב, תושב חולון בשנות ה-30 לחייו, החשוד שדקר ביום שישי בבוקר את בת זוגו לשעבר - ונמלט. מהמשטרה נמסר כי כל היודע על דבר על מקום הימצאותו של החשוד בתמונה מתבקש להתקשר למוקד 100 או לתחנת משטרת רחובות בטלפון: 08-9371500.
אתמול בשעה 11:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצועה מאירוע אלימות באזור קריית עקרון. חובש רפואת חירום במד"א רן מנוסיס סיפר: "הפצועה שהייתה בהכרה מלאה סבלה מפציעות חודרות ומדממות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".
פורסם לראשונה: 23:16, 17.08.24