תיעוד התקיפה במרכז הרפואי בקריית מלאכי

המשטרה עצרה הלילה (בין שישי לשבת) לחקירה תושב קריית מלאכי בן 22, בחשד שתקף רופא במרכז רפואי פרטי בעיר. החשוד הסגיר את עצמו לידי המשטרה זמן קצר לאחר התקיפה. בנוסף, חשוד הצעיר בשוד של מאות שקלים שלשום בדוכן פיס בעיר. הערב הוא יובא לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו.
1 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה במרכז הרפואי בקרית מלאכי
תיעוד התקיפה במרכז הרפואי בקרית מלאכי
"לא מבין מה הוא רצה ממני". חמדלה ותיעוד מהתקיפה במרכז הרפואי
הרופא שהותקף, ד"ר בדיר חמדלה, הוא רופא ותיק בקריית מלאכי שהקים את המוקד הרפואי בשנת 2000. את התוקף ומשפחתו הוא מכיר היטב. "שכבתי במיטה, הייתי תורן. פתאום הוא דפק בדלת ואמר שהוא צריך טיפול. קמתי וניגשתי אליו", סיפר חמדלה ל-ynet.
"פתאום הוא שלף סכין", הוסיף הרופא. "פשוט לא האמנתי. חסמתי אותו ונחתכתי ביד ימין חתך עמוק. עצרתי לו את היד כדי שלא יפגע בגוף שלי. זה ממש כאב. נאבקתי בו וגם יש לי שבר ביד שמאל".
חמדלה אמר כי "אני לא מאמין שהוא עשה לי את זה. הוא מוטפל אצלי, גם אבא שלו מטופל אצלי. אני לא מבין מה הוא רצה ממני. יש לי כאבים איומים. קשה לי מאוד ועדיין לא נרגעתי. חשבתי שבאים לרצוח אותי. הזמנתי משטרה ומסרתי להם את השם שלו".
עו"ד פריג עארף, המייצג את חמדלה, טען כי "המקרה שלו לא מטופל כפי שצריך. התוקף תקף בפנים חשופות ושוטר מציע לרופא עימות. לא יודע אם הרופא יחזור לעבוד במוקד. כולי תקווה שהמשטרה תמצא את החקירה והדין עם מקרה חמור זה".