ליאורה ארגמני קוראת להשיב את בתה נועה
(צילום: @saraigivaty, @kozlovakeren)

ליאורה ארגמני, שבתה נועה נחטפה לעזה מהמסיבה ברעים כשהיא מובלת על אופנוע ומשוועת לעזרה, מבקשת להשיבה במהרה כדי שתספיק לראותה בחיים. ליאורה בת ה-61 חולה בסרטן המוח, ובחודשים האחרונים חלה התדרדרות במצבה. הרופאים מעריכים שזמנה קצר ונמדד בשבועות, ואולי אף פחות מכך.
נועה, בתם היחידה של ליאורה ויעקב ארגמני, נמצאת כבר 54 ימים בשבי חמאס. היא הפכה לאחד הסמלים לאכזריות המפלצתית של מחבלי החמאס בטבח ב-7 באוקטובר, לאחר שסרטון המתעד את נפילתה בשבי יחד עם בן זוגה אבינתן הפך ויראלי. בסרטון נועה נראית נלקחת בכוח על אופנוע כשהיא מתייפחת וזועקת, בעוד אבינתן אור מובל בגסות על ידי המחבלים. הסרטון שותף אינספור פעמים ותמונתם של השניים אף הופיעה בכותרת הראשית של ה"דיילי מייל".
1 צפייה בגלריה
ליאורה ארגמני, אימהשל נועה ארגמני שנחטפה מהמסיבה בנובה, מבקשת להחזיר את ביתה
ליאורה ארגמני, אימהשל נועה ארגמני שנחטפה מהמסיבה בנובה, מבקשת להחזיר את ביתה
"אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי, אני רוצה לראות את נועה שלי בבית". ליאורה בסרטון
(צילום: saraigivaty)
החטיפה של אבינתן אור ונועה ארגמני

לפי הדיווחים, בני הזוג, שבילו כאמור במסיבה ברעים לפני הטבח, התחבאו ממחבלי החמאס במשך שעות, דיווחו על מיקומם וסימסו לעזרה, אך זו לא הגיעה, עד שהתגלו על ידי המחבלים.
כעת, אחרי ששוחררו מרבית הילדים והנשים המבוגרות משבי ארגון הטרור, בסרטון קורע לב האם ליאורה מבקשת שגם נועה תוחזר, כדי שתספיק לראותה בחיים. בדבריה ליאורה פונה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולצלב האדום, בבקשה שישיבו את בתה אליה. "אני אמא של נועה, הילדה היפה שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי החמאס לעזה. אני חולה בסרטן המוח, אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי, אני רוצה לראות את נועה שלי בבית. תביאו את נועה שלי כמה שיותר מהר כדי שאספיק לראות אותה", ביקשה. לאחר מכן פנתה ליאורה לבתה: "נועה, אם לא אספיק לראות אותך, שאני אוהבת אותך הרבה, אנחנו ההורים שלך עשינו הכל כדי שתחזרי מהר. כל העולם אוהב אותך״.