הותר לפרסום כי אלי פרג (49) הוא תושב ירושלים שנעצר בסוף החודש שעבר בחשד שניסה לרצוח את אשתו באמצעות זריקת רעל. בחיפוש במכשיר הטלפון הנייד של פרג אותרו תוצאות חיפוש, שעשויות לשפוך אור על תוכניתו. א', אשתו של פרג, אמרה לאחר התקרית כי בעלה הזריק לה את החומר "על רקע קנאה ואובססיביות", ו"חשש" שהיא עובדת עם גברים.
2 צפייה בגלריה
אשתו של אלי פרג החשוד בהרעלתה
אשתו של אלי פרג החשוד בהרעלתה
"הוא כתב לחבר שלו שהוא רוצה לשרוף אותי". א', המזרקים ואלי
א' שחזרה את האירועים שהתרחשו באותו לילה: "האכלתי את הנכדה ואז הוא הכין לי תה, אך היו בתוכו כדורי שינה. הרגשתי עייפה, ואז הוא אמר לכלה שלי לקחת את הנכדה. נכנסנו לישון, איבדתי את ההכרה - ובהמשך הילדים מצאו ואתי מפרפרת, עם כוס אקונומיקה ליד המיטה. הגוף שלי התנפח. הילדה שלי אמרה שצעקתי 'אלי, אלי'. הרגשתי שהוא זה שעשה את זה".
א' סיפרה ל-ynet כי זריקת הרעל פגעה בחוט השדרה שלה, והיא נמצאת כעת בשיקום. "לא האמנתי שהוא יכול לעשות דבר כזה", אמרה. "מי היה מאמין שאלך לישון עם הבעל והוא יזריק לי רעל לגב? מי יחשוב על פעולה כזו? אין לזה תקדים. הוא כתב לחבר שלו 'אני רוצה לשרוף אותה'", תיארה.
2 צפייה בגלריה
אשתו של אלי פרג החשוד בהרעלתה
אשתו של אלי פרג החשוד בהרעלתה
א' במהלך האשפוז בבית החולים
א' הוסיפה כי נאלצה לעבור ניתוח בעמוד השדרה, והייתה מאושפזת במשך שבוע שלם במרפאה נוירוכירורגית בבית החולים הדסה הר הצופים. "מאז שהתחלתי לעבוד בעירייה הוא נהפך לקנאי חולני", סיפרה א', אך הדגישה כי לא האמינה שבעלה מסוגל לעשות מעשה שכזה. "להגיד שחשבתי שהוא מסוגל לעשות משהו? לא, כי הכל היה בסיטואציה שהוא עושה הכל בשבילי. לא ראיתי את זה קורה, לא ראיתי את זה בא, ובטח לא חשבתי שאלך לישון וידקרו אותי בגב".
בדיון שהתקיים בחודש שעבר בבית משפט השלום בירושלים, נציג המשטרה אמר כי במהלך חצי השנה האחרונה עלו כמה דיווחים למוקד 100 ממקורות שונים, "שחשדו שיש אירועי אלימות ביניהם. עולה חשד כי המשיב הזריק לבת זוגו את החומר שנמצא בגופה, וחשד זה עלה כאשר רופא בבית החולים הבחין בהמטומה (שטף דם) על גופה״. מעצרו של פרג הוארך מעת לעת, ומחר המשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרו בפעם השלישית.
עו״ד דניאל שימשילשויליעו״ד שימשילשוילי
סנגורו של פרג מטעם הסנגוריה הציבורית, עו״ד דניאל שימשילשוילי, מסר: "מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות המיוחסים לו. חרף חקירות אינטנסיביות ופגיעה חמורה בזכויותיו הבסיסיות במהלך תקופת מעצרו, מרשי דבק בגרסתו כי בינו לבין החשדות המיוחסים לו אין ולא כלום. אני סמוך ובטוח כי בסופו של יום שמו של מרשי ינוקה, והוא ישוחרר מן המעצר במהרה".