מזכ"ל מפלגת חד"ש אמג'ד שביטה, סיפר היום (שלישי) בריאיון ל-ynet Live על ההתעקשות מצד התנועה שלו להפגין נגד המלחמה - ובמהלך השיחה איתו ועם פעיל ההסברה יוסף חדאד, סירב שביטה לקרוא לחמאס ארגון טרור.
על ההפגנה של מפלגת חד"ש יוסף חדאד אמג'ד שביטה
(צילום: שמוליק דודפור)

"אני מגנה את מה שהיה ב-7 באוקטובר, וכל פשע של תקיפה באדם או באזרח חף מפשע", אמר שביטה במהלך השיחה. "אבל גם תגיד קבל עם ועדה, חמאס ארגון טרור. אל תפחד, תגיד את זה. תבוא ותגיד, חמאס ארגון טרור", השיב לו חדאד.
שביטה: "אני חושב שהפעולה ב-7 באוקטובר הייתה פעולת טרור, זה היה טבח בלתי..."
חדאד: "באופן כללי, חמאס ארגון טרור?"
שביטה: "אתם מבקשים ממני לענות על השאלה הזו, אתם מבקשים ממני אישור והסכמה שלי להשמדה של חמאס. חמאס, נרצה או לא נרצה, הוא חלק מהנהגת העם הפלסטיני, צריך לחשוב איך צריך להחליש אותו, מחלישים אותו..."
1 צפייה בגלריה
העימות באולפן בין אמג'ד שביטה ויוסף חדאד
העימות באולפן בין אמג'ד שביטה ויוסף חדאד
העימות באולפן בין אמג'ד שביטה ויוסף חדאד
(צילום: שמוליק דודפור)
הכותרת
המסרים השקטים של מוחמד בן סלמאן
21:52
חדאד: "אמג'ד, תתעורר על עצמך. חמאס לא יהיה חלק משום דבר ואם חמאס יהיה חלק ממשהו, אני אומר לך כאזרח במדינת ישראל, אני אפעל לעשות הכול כדי שחמאס, לא יהיה רלוונטי. אם מנהיג במדינת ישראל יחשוב על להפוך את חמאס, ולא משנה אם הוא יהודי או ערבי, לרלוונטי, הוא צריך לשלם וביוקר. אם אתה לא מוכן להגיד קבל עם ועדה שחמאס ארגון טרור, אז כולם צריכים לדעת שמזכ"ל חד"ש, מפלגה בישראל, לא מוכן להגיד את זה. וזה בושה וחרפה, ואתה פשוט מסוכן ומסכן גם את תושבי מדינת ישראל היהודים והערבים. בוא תגיד את זה, הזדמנות אחרונה. אני אעזור לך. חמאס ארגון טרור.
"אם זה היה הפוך, מדינה אחרת שהייתה שומעת אותך לא אומר את זה, אתה יודע מה היו עושים לך? אתה יודע טוב מאוד מה מדינה ערבית הייתה עושה. במקרה הטוב אתה בכלא, במקרה הרע אתה תלוי בכיכר שם. הנה הפנים של חד"ש שלא עושים כלום למעננו, רק עזה ופלסטין. איפה ערביי ישראל? די כבר איתכם".