לאחר שהבהירה שלא תתייצב לחקירה בחשד ל"גילוי מידע סודי" עליה הורתה היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב מדגישה שוב בריאיון ל-ynet: "יש לי חסינות שלא ניתנת להסרה - ואני עומדת מאחורי דבריי. אמרתי דברים נכונים ואני סומכת על המקורות שלי". היא תקפה את היועמ"שית, שוב, והוסיפה: "מוטב שמיארה תפסיק לחתור תחת הממשלה, תפסיק להפחיד עם חקירות כי זה לא מטריד אותי - ושתלמד את ההנחיות של עצמה. לא צריך את האישור של גברת מיארה לחקירת ח"כ.
(צילום: ירון ברנר)

1 צפייה בגלריה
טלי גוטליב
טלי גוטליב
"השב"כ מפיל את עצמו - זו הזיה שאין לתאר". גוטליב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"למיארה מאוד קשה שנחשפים דברים - אבל אנשים רוצים לדעת מה היה כאן וגם אני רוצה לדעת", הוסיפה גוטליב. על הטענה שהפיצה קונספירציה כוזבת וחשפה את זהותו של בן זוגה של מובילת המחאה שקמה ברסלר כאיש שב"כ, אמרה גוטליב כי "השב"כ מפיל את עצמו. מי שמאשר שבן הזוג של שקמה ברסלר בכיר בשב"כ זו לא אני, זה השב"כ עצמו - הזיה שאין לתאר.
"אומרים שאני מפיצה קונספירציה, ברגע שאראה את פקודת המבצע לפנות בוקר ב-7 באוקטובר אז אני אדע את תחילת ההתחלות - שלא יספרו לי סיפורים", אמרה גוטליב. "אני לא מפיצה תיאוריה, אני תוהה אודות דברים מאוד מורכבים - שכל בר דעת צריך לתהות אודותיהם".
היועצת המשפטית לממשלה הורתה למשטרה לפתוח כאמור בחקירה פלילית נגד גוטליב בחשד ל"גילוי מידע סודי", בעקבות הציוץ שפרסמה ברשת X, שבו חשפה את זהותו של בן זוגה של ברסלר כאיש שב"כ. בציוץ הפיצה קונספירציה כוזבת לפיה המוסד יירט "שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר, ימים לפני התופת".
(צילום: ירון ברנר)

כבר אתמול גוטליב מיהרה להגיב לפרסום, וכתבה ברשת X: "מנהלת המדינה גברת יועמ"שית הדליפה למשרתיה בתקשורת כי בדעתה לחקור אותי באזהרה, זה כמובן אחרי שהיא הורתה לחקור את המסיתים המסוכנים והממרידים והקוראים לאי-ציות בזמן מלחמה". היא הוסיפה: "כדרכה של הגברת אשלח לה מסר בהדלפה. חסינות לפי סעיף 1 לחוק החסינות היא מוחלטת ולא ניתנת להסרה. על כן כל שנותר לה זה לסמוך על רצוני הטוב ולבקש ממני להיחקר.
"רשמו בפניכם אין לי כל כוונה להתייצב לחקירה", הבהירה גוטליב. "אין כל מקור סמכות לחייב אותי להיחקר מקום בו החסינות שלי היא מפני כל הליך פלילי הכרוך במעשה או אמירה למען ובמסגרת מילוי תפקידי. שמחתי להבהיר. צר לי לאכזב".