מאבטחים של רשות המעברים של משרד הביטחון ירו בצהריים (שני) לכיוון חשוד פלסטיני שהסתובב עם אקדח בידו בצד הפלסטיני של מעבר ג'למה שליד ג'נין. הפלסטיני עלה על רכב ונמלט מהמקום - ולא ברור אם נפגע מהירי. הרקע נבדק.
מוקדם יותר כוחות הביטחון עצרו בשכם שני חשודים בסיוע למחבלים שביצעו את פיגוע הירי שהתרחש בחווארה לפני כשבוע וחצי, ובו נפצעו שני לוחמים באורח בינוני. הפלסטינים דיווחו כי השניים שנעצרו הם נידאל טבנג'ה ועז טוקאן. לפי הדיווחים, שני פלסטינים המוכרים לשב"כ נהרגו בחילופי אש שהתפתחו בין חמושים לכוחות הביטחון. השניים, שאינם קשורים לפיגוע, חוסלו לאחר שפתחו באש לעבור הכוחות.
בפעילות, שהתרחשה במקביל בקסבה בשכם ובשכונה נוספת בעיר, השתתפו כוחות של יחידת דובדבן וימ"ס איו"ש - שפעלו במקום לאור היום. הפלסטינים דיווחו על ירי כבד שנשמע בשכם בזמן המעצר. בקסבה פעל הכוח של דובדבן, שם נעצר אחד מהמבוקשים, בעוד שהשני נעצר בשכונת "ראס אל עין".
כמה שעות לאחר מכן מטוס קרב יירט כלי טיס בלתי-מזוהה מעל שמי רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי הכלי זוהה בשמי הרצועה והיה במעקב של יחידת הבקרה של חיל האוויר עד ליירוטו. "הכלי לא חצה לשטח מדינת ישראל ולא היווה איום בשום שלב", נמסר.