יפה קמחי, שכנת המשפחה של הנער שנהרג
(צילום: קורין אלבז )

דניאל יעקב אהרן בן ה-13 מרמת גן הוא הנער שנהרג אתמול (שני) מפגיעת רכב בעת שרכב על קורקינט חשמלי בפתח תקווה. "איבדנו ילד לתפארת", אמרה שכנתו של הנער יפה קמחי.
עוד אמרה השכנה: "הייתי רואה אותו יורד במעלית עם החיוך שלו. אני ממש מצטערת על ילד כזה נפלא, אין מילים. כואב הלב על ילד כזה, כואב הלב".
3 צפייה בגלריה
דניאל יעקב אהרן ז"ל
דניאל יעקב אהרן ז"ל
דניאל יעקב אהרן ז"ל
הטרגדיה בפתח תקווה: בחזרה לזירה שבה נהרג בן 13 על קורקינט
(צילום: עידו ארז, אבי חי)

התאונה אירעה בצומת מרומזר באזור אצטדיון המושבה בעיר. שני נהגים עוכבו לחקירה בחשד שפגעו עם רכבם בדניאל, והמשטרה ממשיכה לחקור מי מהמעורבים חצה את הצומת באור אדום. הנער פונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון תוך פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
לפי עדי ראייה, דניאל היה בדרכו לחברתו - ולאחר שהתעכב ירדה הנערה אל הכביש, שאלה את הנוכחים אם הוא בחיים - ופרצה בבכי.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בפתח תקווה
זירת התאונה בפתח תקווה
זירת התאונה בפתח תקווה
(צילום: טל שחר)
אחד מחבריו של דניאל אמר היום: "אני לא מצליח לעכל את זה שהחבר הכי טוב שלי הלך, אני לא מצליח לדבר. הוא היה הילד הכי גבר שהכרתי וכואב לי באמת על הלב שהבן אדם הלך. הוא תמיד היה שם בשבילי ובשביל כל החברים כשהיה צריך אותו. כל השכונה מכירה אותו, ילד חמוד שלא עושה בעיות".
החבר הוסיף: "הוא אהב לרכוב על קורקינט, הסיבובים היו כבר חלק מהלו"ז שלנו. אף פעם לא היה חשש, היינו תמיד אחד ליד השני ולא חשבנו שיקרה משהו".
חבר נוסף של דניאל אמר: "אני לא מעכל שדניאל לא פה. הוא היה כמו אח קטן שלי, תמיד אזכור אותו. דניאל היה ילד טוב, אוהב לבלות. היינו יוצאים על בסיס יומיומי ביחד. כל החברים אומרים שהקורקינט זה כלי רצח חד-משמעית. בהתחלה הוא פחד, אבל לאט לאט הוא התחיל להתרגל. אני מקווה שכולם ילמדו לא לנסוע על הכלי הזה".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בפתח תקווה
זירת התאונה בפתח תקווה
זירת התאונה בפתח תקווה
(צילום: טל שחר)
הפרמדיק אלעד פולק ממד"א שהגיע לזירת התאונה סיפר: "הנער שכב בצד הכביש סמוך למדרכה מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".
בוחני התנועה של משטרת מרחב שרון חוקרים את נסיבות התאונה. חקירה ראשונית העלתה כאמור כי שני כלי רכב הגיעו מאותו כיוון - ואחד מהם פגע בנער שחצה את הצומת. על רקע התאונה נזכיר כי החוק קובע שרכיבה על קורקינט חשמלי או אופניים חשמליים אסורה מתחת לגיל 16.