תיעוד יוצא דופן מהשמדת בניין ברצועה


הרוג שני מרקטה במבצע "מגן וחץ"

במהלך השבת נמשך הירי מרצועת עזה. מנפילת רקטה בחממה ליד שוקדה נהרג עובד עזתי, עבדאללה אבו גבה, ואחיו נפצע קשה. אתמול פורסם שמה של ההרוגה הראשונה במבצע מירי רקטות - אינגה אברמיאן, תושבת רחובות בשנות השמונים לחייה. "היא ובעלה לא הספיקו להגיע לממ"ד, הוא ניצל בנס", סיפר בן משפחתה. כל העדכונים על המבצע - בבלוג.

חוסל אחראי "תיק המבצעים" בג'יהאד

חיסול שישי של בכיר בארגון הטרור במבצע: איאד אל-חסני, ממלא מקום ראש המועצה הצבאית, חוסל אמש ביחד עם עוזרו האישי חוסל. הג'יהאד שיגר מטח לעוטף ואיים לנקום ב"עומק האויב". גם היום נמשכו התקיפות הבלתי פוסקות של צה"ל ברצועה. באחת מהן נראה טיל פוגע בבניין - ומשמיד אותו. צפו בתיעוד היוצא דופן, בפתח הכתבה.
רקטה שנפלה בחניון בנתיבות

תקיפות טייסת המל"טים 161 ברצועת עזה
(צילום: דובר צה"ל)

בלי תיאום עם צה"ל ושב"כ: ההודעה והמתיחות

לראשונה מתחילת המבצע, חיכוך בין הדרג המדיני לביטחוני: בהודעה מטעמו של "גורם מדיני בכיר" נכתב כי "הסבב מלמד על חולשת חמאס, ואם הוא לא יכפה את סיום הירי - הדבר יהווה עדות למאזן הכוחות המשתנה בעזה". ההודעה אינה משקפת את עמדת צה"ל ושב"כ, וגורמי ביטחון טוענים כי מדובר בטעות קשה.

חוסל מחבל שניסה לבצע פיגוע דקירה במעבר שקד

מחבל מג'נין הגיע על אופניים למעבר 300 שבצפון השומרון - ונורה למוות. מלבדו, איש לא נפגע.

פשיטה על דירה בשכם, שני חמושים חוסלו

כוחות הביטחון פעלו היום במחנה הפליטים בלאטה בשכם - ופרצו לדירת מסתור ששימשה פעילי טרור לתכנון פיגועים. הכוחות פוצצו מטענים שהוכנו במקום - והדירה התלקחה.
כוחות צה"ל בפעילות בשכם

זירת הרצח הכפול בנתניה
(צילום: שמוליק דודפור. רענן בן צור)

זוג נרצח בנתניה, בנם נעצר

שכנים ששמעו אמש צעקות מדירה בנתניה הזעיקו את צוותי ההצלה שפרצו אליה ומצאו בה גבר ואישה כבני 43 עם סימני דקירה. המשטרה עצרה כעבור כמה שעות את בנם (23) בחשד לרצח.

תוך שעות: שני צעירים נורו למוות בנצרת ובכפר מנדא

אוסאמה מרואת (25), אב לשני ילדים קטנים מנצרת, הוא לפי החשד הקורבן ה-21 לסכסוך הדמים האכזרי בין משפחות הפשע חרירי ובכרי. שעות לאחר מכן נורה למוות בכפר מנדא מוחמד זערורה. מתחילת השנה: 77 נרצחים בחברה הערבית.

מחר הבחירות הגורליות בטורקיה

בטורקיה ייערכו מחר בחירות גורליות לנשיאות ולפרלמנט – שבסופן עשוי ארדואן לאבד את השלטון אחרי שני עשורים. על רקע הפיגור בסקרים וחשש האופוזיציה, ארדואן מבטיח לכבד כל תוצאה: "נעשה כל מה שהדמוקרטיה דורשת". יריבו מאשים את רוסיה בהתערבות בבחירות ומשוכנע בניצחונו: "כבר מרגישים את ההקלה בעולם". לעצרת בסוף השבוע הוא הגיע בשכפ"ץ.
נועה קירל מדברת לפני גמר האירוויזיון
(צילום: רן בוקר)

סופרים לאחור לגמר האירוויזיון

ב-22:00 זה קורה: גמר האירוויזיון יחל בליברפול, וישראל תקווה לחדשות טובות בעיצומו של מבצע צבאי. נועה קירל, שתבצע בסביבות חצות את "יוניקורן" אחרי שנתנה שואו גדול גם בחזרת השופטים החשובה, כבר מוכנה. עדכונים שוטפים - בבלוג האירוויזיון.
1 צפייה בגלריה
לניר
לניר
ענבר לניר. אלופה
(צילום: KARIM JAAFAR / AFP)

אלופת עולם כחול-לבן

אחרי כמה ימים של אכזבות באליפות העולם בג'ודו, הנערכת בקטאר, הכול נשכח ביממה האחרונה. אתמול פיטר פלצ'יק זכה במדליית ארד לאחר שיריבו נפצע, היום רז הרשקו זכתה אף היא בארד - אבל הרגע הגדול ביותר שייך לענבר לניר, שהייתה אתמול לאלופת העולם השלישית בהיסטוריה הישראלית בענף. קדמו לה רק ירדן ג'רבי ושגיא מוקי. "המדליה מוקדשת לתושבי הדרום", אמרה.

הפועל ירושלים בגמר אירופי

הצלחה ישראלית גדולה גם בכדורסל: הפועל ירושלים ניצחה את טנריפה 68:69 ועלתה לגמר ליגת האלופות בכדורסל. היריבה בגמר: בון, שהפתיעה את מארחת הפיינל פור מלאגה.