הפקק בכביש 1, הערב
(צילום: איתן גולדי)

כמעט תשע שעות לאחר אירוע הדריסה הבוקר (שלישי) בנהריה, שבו נהרג השוטר המתנדב חוסאם סגייר ונפצע שוטר נוסף, המשטרה איתרה שב"חים משטחי הרשות הפלסטינית שחלקם חשודים במעורבות באירוע, וכמה מהם ככל הנראה היו עדים לו.
2 צפייה בגלריה
פקקים בכביש 1 עקב חסימות
פקקים בכביש 1 עקב חסימות
הפקקים בכביש 1, הערב
(צילום: איתן גולדי)
בשעות האחרונות נוצר עומס תנועה משמעותי בכביש 1 לכיוון ירושלים ובכבישים נוספים באזור בעקבות החסימות והסריקות אחר הפועלים מאתר הבנייה שנמלטו מהמקום. במשטרה מסרו כי 11 שוהים בלתי-חוקיים מהכפר יאטה נתפסו בשטח מיוער ליד מחלף חמד בעקבות החיפושים שכללו רק סיוע ממסוק משטרתי. "בעקבות הפעילות המבצעית שבמהלכה בוצעו סריקות רכובות, רגליות ואוויריות לאיתור החשודים על-פי מידע, לפני זמן קצר איתרו השוטרים שוהים בלתי חוקיים שחלקם חשודים כמעורבים באירוע הדריסה".
2 צפייה בגלריה
פעילות משטרתית לאיתור מעורבים בדריסה בנהריה
פעילות משטרתית לאיתור מעורבים בדריסה בנהריה
החיפושים אחר החשודים
(צילום: דוברות המשטרה)
טניה, שנקלעה לפקק, אמרה הערב ל-ynet כי אחרי 40 דקות שעמדה בכביש ושאלה את אחד השוטרים מה הסיבה לכך, נענתה כי הפקק עלול להימשך גם עוד שעה. "לא אמרו לנו מה הסיבה, רק שזה אירוע ביטחוני", סיפרה. "היו כוחות גדולים של משטרה שסרקו את המכוניות ועברו ביניהן".
החשודים שנעצרו יועברו בשעות הקרובות לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז חוף, החוקרת את אירוע הדריסה. במשטרה ציינו כי הכביש נפתח לתנועה לאחר תפיסתם. הנהג החשוד בדריסה עצמה נעצר כבר בשעות הבוקר סמוך ליישוב שלומי.