2 צפייה בגלריה
הכרוזים שפוזרו
הכרוזים שפוזרו
אחד הכרוזים שפוזרו
כלי תקשורת בסוריה מסרו היום (רביעי) דיווחים חדשותיים שלפיהם כלי טיס ישראלי בלתי מאויש פיזר אתמול כרוזים בשפה הערבית באזורי הכפרים במחוז קונייטרה, בצד הסורי של רמת הגולן. בכרוזים נכתב בין היתר כי "לא נהסס לפעול נגד מי שיאיים על ריבונות ישראל".
לפי הדיווחים, בכרוזים נכתב בנוסף: "אזהרה לתושבים הסורים! בעת האחרונה שמנו לב לכמה מתושבי האזור שהתקרבו לגדר הגבול. כל התקרבות לגדר הגבול מהווה הפרה של הסכם הפרדת הכוחות עם ישראל. אנחנו לא נהסס לפעול נגד כל מי שיפר את הגבול ויאיים על הריבונות הישראלית. כל מי שמפר את ההוראות מהווה מטרה!".
פיזור כרוזים באזור הגבול עם ישראל ברמת הגולן אינו דבר חריג, אך העיתוי הפעם מעניין משום שלפי הדיווחים המקרה התרחש בשעות שלאחר ההודעה על חיסול לכאורה של קצין איראני לא הרחק משם.
2 צפייה בגלריה
דאווד ג'עפרי , שעל פי דיווחים חוסל בידי ישראל
דאווד ג'עפרי , שעל פי דיווחים חוסל בידי ישראל
דאווד ג'עפרי
משמרות המהפכה של איראן טענו הבוקר כי אתמול חיסלה ישראל "קצין בחיל האוויר והחלל" של משמרות המהפכה. לדבריהם, הקצין, ששימש כיועץ בסוריה, חוסל בפיצוץ מטען ברכבו. "האויב הציוני יישא באחריות וישלם", איימו.
בסוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" דווח כי הקצין שחוסל הוא דאווד ג'עפרי. לפי הדיווח, הוא נפגע בפיצוץ מטען חבלה שפגע ברכבו בכביש באזור דמשק. עוד נאמר כי "ישראל היא האחראית, תהיה תגובה על החיסול".