חשד שבת זוגו התיירת בוגדת בו - כלא, הכה וגרם לשברים חמורים: שלוחת התביעות של המשטרה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד קוסמוס שייד, תושב אשדוד בן 41, בגין כליאת בת זוגו בדירה בעיר ונקיטת אלימות קשה כלפיה. לפי האישום, שהוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה, שייד חשד שבת זוגו, תיירת אוקראינית בשנות ה-30 לחייה, בוגדת בו - ולכן הכה אותה באכזריות באגרופים ובעיטות ובאמצעות גליל קרטון עטוף בניילון נצמד, שגרם לה לשברים בעצמות הפנים.
עוד נכתב באישום כי שייד חנק את בת זוגו והכה אותה במשך שעות ארוכות, מנע ממנה לפנות למשטרה, נעל אותה בדירה ואף איים לרצוח אותה. שוטרים הגיעו לדירתו של שייד לאחר שהתקבל מידע במשטרה על כך שנותק הקשר עם בת הזוג ויש חשש שהוא יפגע בה, אך הוא מסר להם מידע שגוי על מקום הימצאו.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
הנאשם הורה לבת זוגו לנקות את כתמי הדם - שנגרמו מהאלימות נגדה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הנאשם הבין כי המשטרה בדרך אליו והחליט להימלט לבית של חברו באשדוד, ולמשוך את בת זוגו - אותה תקף באלימות קשה - יחד איתו. לפני שנמלט, שייד הורה לה לנקות את כתמי הדם שהיו בדירה כתוצאה מהאלימות שהפעיל נגדה. השניים נסעו במונית לעבר דירת חברו, ובמהלך הנסיעה הנאשם הורה לנהג לכבות את מכשיר הניווט שברשותו.
המשטרה פתחה אז בחקירה, וגילתה כי הנאשם ברח יחד עם בת זוגו לכיוון דרום הארץ. השוטרים איתרו את החשוד בבית חברו באשדוד יחד עם בת זוגו שסבלה מחבלות רבות וקשות בפניה. צוות מד"א פינה את בת הזוג לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם היא עדיין מאושפזת כתוצאה מהתקיפה ומהשברים בפניה.
בחקירתו הראשונה טען שייד כי בת זוגו הודיעה לו שנ]פלה ונחבלה, ולכן הוא הגיע במונית במיוחד מפתח תקווה אליה. אך בחקירתו השנייה שמר על זכות השתיקה. בית משפט השלום בפתח תקווה החליט להאריך את מעצרו עד לקבלת החלטה אחרת. האישום מייחס לשייד גרימת חבלה חמורה, תקיפת סתם, איומים, כליאת שווא, שיבוש מהלכי משפט והפרעה לשוטר.