הטלוויזיה הממלכתית בסוריה הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) כי ישראל תקפה בדמשק, וששלושה אזרחים נהרגו - בהם מגישת הטלוויזיה הממלכתית סאפאא אחמד. "הטלוויזיה הסורית אבלה על מותה של המגישה סאפאא אחמד, שנרצחה כתוצאה מהתוקפנות הישראלית בבירה דמשק", מסרה הטלוויזיה הממלכתית של סוריה. עוד דווח כי תשעה אזרחים נפצעו בתקיפה.
1 צפייה בגלריה
מגישת הטלוויזיה הסורית שנהרגה בתקיפה הישראלית בדמשק
מגישת הטלוויזיה הסורית שנהרגה בתקיפה הישראלית בדמשק
מגישת הטלוויזיה סאפאא אחמד שנהרגה בתקיפה
(מתוך רשת X)
בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא" דווח כי מערכות ההגנה האווירית בסוריה יירטו שלוש "מטרות עוינות" מעל שמי דמשק הלילה, כשברקע פיצוצים נשמעו בעיר. לפי "קול הבירה", המזוהה עם האופוזיציה בסוריה, התקיפה נמשכה כחצי שעה - והייתה רציפה. היעד המרכזי היה "אישיות שהייתה ברכב".
גורם צבאי בסוריה אמר לטלוויזיה הממלכתית כי "סמוך לשעה 02:05 פתח האויב הישראלי במתקפה אווירית עם כלי טיס צבאיים וכטב"מים מכיוון הגולן הסורי הכבוש, כשהוא מכוון למספר נקודות בעיר דמשק. ההגנה האווירית שלנו הפילה את רובם. שלושה אזרחים נהרגו ותשעה נפצעו. נזק משמעותי נגרם לרכוש".
ביום שישי האחרון הודיעה התקשורת הממלכתית בסוריה כי חמישה חיילים נהרגו בתקיפה ישראלית בפרברי דמשק. לפי הדיווח, סביב השעה 01:35 בלילה תקפה ישראל מכיוון הגולן מוצב צבאי בגבול סוריה-לבנון, באזור הכפרי של דמשק.
שבוע לפני דיווחו כלי תקשורת ערביים כי ישראל תקפה רכב בכביש בנמל התעופה של דמשק. לפי אחד הדיווחים, חוסלו כמה גורמים במיליציה הפרו-איראנית "גדודי חיזבאללה בעיראק".