אישה נפלה אתמול (יום רביעי) אל מותה מבניין מגורים בחיפה. הבוקר הודיעה המשטרה כי שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות בכך. האישה, בת 45 טבריה, נפלה מחלון דירה בבניין בחיפה. צוותי רפואה נאלצו לקבוע את מותה במקום.
החשודים, הגרוש שלה בן 44 מטבריה, ובן 44 תושב חיפה, שהשכיר לאישה את הדירה, נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה ונעצרו בחשד להמתה בקלות דעת, קשירת קשר לעשות פשע וכליאת שווא. לאחר מכן בית המשפט החליט לשחררם למעצר בית של שבעה ימים, וניתן צו איסור על פרסום שמם.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחיפה
זירת האירוע בחיפה
הזירה בחיפה
(צילום: דוברות המשטרה)
סנגורו של בעלה לשעבר של המנוחה, עו''ד רומן קלוגרמן מהסנגוריה הציבורית, אמר בדיון בבית המשפט השלום בחיפה: "נבקש להורות על שחרורו. הוא נעצר אתמול בטבריה. נמסר אליבי מפורט לגבי מקום הימצאו. אין כל סבירות שהוא שהה באזור חיפה. מדובר באדם ששיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים".
עם היציאה מאולם הדיונים, הוסיף קלוגרמן: "הגבר הכחיש כל מעורבות במותה הטרגי של האישה. הוא טען שכלל לא היה בחיפה בזמן האירוע ומסר גרסת אליבי. בית המשפט קיבל את טענותינו והורה על שחרורו בתנאים".
סנגורו של בעל הדירה, עו''ד בוריס שרמן, מהסנגוריה הציבורית ביקש לשחררו: "מדובר בנהג רכב ציבורי, ולכן אבקש לצמצם כמה שניתן את ימי מעצר הבית".

הרצליה: אב ובתו נעצרו בחשד לרצח האם

כזכור, אתמול בבוקר נרצחה אישה בת 66 מהרצליה על ידי בעלה, שהודה ברצח. בהמשך נעצרה גם הבת של השניים, שגרה איתם בדירה ואף היא חשודה ברצח, בשיבוש הליכי חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע.
חקירת החשד לרצח הוטלה על היחידה למניעת פשיעה במרחב ירקון. הבת נחקרה אתמול אחרי הרצח, ועם סיום חקירתה נכלאה כמו אביה. השניים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. לבני הזוג הייתה בת נוספת, שאינה חשודה בפרשה.
2 צפייה בגלריה
הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה
(צילום: יריב כץ)
האם נדקרה למוות בדירה, ושכן שראה אותה מתבוססת בדמה בכניסה לבית הזעיק את כוחות ההצלה. היא ובעלה היו בהליכי גירושים, גרו בבניין במשך שנתיים, ולא היו מוכרים לרווחה או למשטרה - למעט ויכוח שהיה ביניהם בעבר. במהלך אותו ויכוח, שאירע לפני כמה חודשים, הגיעה ניידת למקום - אך בסופו של דבר לא נפתח תיק במשטרה מכיוון שלא הוגשה כל תלונה. בעבר הרחוק היה בין בני הזוג סכסוך על רכוש.
על אף המקרה לפני כמה חודשים, השכנים בבניין סיפרו שמדובר בזוג מבוגר, שקט, ושלא שמעו צעקות או מריבות מדירתם. רינה אלון, שכנה נוספת של בני הזוג, סיפרה כי פגשה לפני מספר ימים את המנוחה בכניסה לבניין. "היא החזיקה מגש פירות ושוחחנו. היא הייתה מאוד חייכנית. כששמעתי שהיה רצח לא תיארתי לעצמי שזו היא. קשה לי לעכל שזה קרה. בתי ואחת מהבנות שלה היו יחד בגן כשגרנו בתל אביב, אנחנו מכירות לא מעט שנים".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.