רדמן: "לא רוצים לריב עם שוטרים"
(צילום: ירון ברנר)

משה רדמן, ממובילי מחאת ההייטקיסטים, התייחס לצוות שהקים מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי לבדיקת האלימות בהפגנה ליד ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשבת. בריאיון לאולפן ynet הוא אמר כי "אם יש מפקד שסרח, צריך לבחון את זה ולנקוט מולו בצעדים משמעתיים".
על השאלה אם הוא מרוצה מהקמת הצוות ענה רדמן כי "תלוי מה התוצאות יהיו וכמה הבדיקה תהיה רצינית". הוא סיפר בנוסף כי במסגרת ההפגנה "הגיעו כמה שוטרי יס"מ שהתחילו לחלק אגרופים לכל עבר. אני גם חטפתי מרפק לפרצוף וכמה אגרופים טובים למצח. המשטרה היא לא האויב שלנו, אנחנו אוהבים את השוטרים. אנחנו לא אלימים כלפיהם. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לריב עם שוטרים, הם האחים והאחיות שלנו ואנחנו מפגינים גם בשבילם כי הוא לא יכולים להפגין".
המחאה בקיסריה

1 צפייה בגלריה
מחאה נגד המהפכה המשפטית בקיסריה מול ביתו של נתניהו
מחאה נגד המהפכה המשפטית בקיסריה מול ביתו של נתניהו
"לא שמעתי את נתניהו מתרעם על השלט 'שמאלנים בוגדים'". משה רדמן
אם הרפורמה תתחדש בצורה חד-צדדית, איך תיראה המחאה? "המחאה תחזור לגודל של לפני אירוע גלנט, ואפילו יותר. בסוף נתניהו התחייב לסוכנויות הדירוג הבינלאומיים שהוא לא עושה שום מהלך חד-צדדי. הוא התחייב לאמריקנים שהוא לא עושה מהלך חד-צדדי. אם הרפורמה תצא לפועל אפילו חצי ממה שהיא מתוכננת, ואפילו רבע, זו קטסטרופה".
מה דעתך על השלט שהוצב על האנדרטה לזכר אביו של רה"מ? "זה לא במקום בעיניי. אני לא חושב שצריך להתעסק עם מתים בשום צורה, צריך לתת להם לנוח על משכבם בשלום, על אף שמדובר בשלט שאפשר לתלוש בשנייה. ראש הממשלה בעצמו הוא צבוע וצקצקן. לא שמעתי אותו מתרעם לגבי שום שלט של 'שמאלנים בוגדים', מפגינים שירקו עליהם, מפגינים שריססו עליהם גז פלפל, מפגינים שדרסו אותם. לא צריך להתרגש מדמעות התנין של נתניהו".