1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
תושב הצפון בן 29 התנפל על דודו ותלש את אוזנו בנשיכה אכזרית, ובהמשך שיסף את גרונה של דודתו. כך נחשף במהלך חקירה מורכבת שניהל רב-פקד חגי מימוני, קצין אגף החקירות במחוז הצפוני. בסוף השבוע הואשם האחיין בשני מקרי חבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות וניסיון לפציעה בנסיבות מחמירות. המקרה יידון בבית המשפט המחוזי בנצרת.
לפני כשבועיים התקבל במרחב העמקים של המשטרה דיווח מבית חולים בצפון על אשפוז אישה בת 44 שגרונה שוסף וסובלת גם מדקירה בבטן.
"האישה פונתה במצב קשה על ידי מד"א לבית חולים והוכנסה לניתוח חירום מציל חיים", סיפר רפ"ק מימוני. "הגענו מיד לזירה והתחלנו לאסוף ראיות ועדויות. הבנו שהאחיין שלה הוא החשוד במעשה והכול על רקע סכסוך שכנים ממושך".
קצין המשטרה הוסיף: "הגענו לבעלה של האישה והוא פתח בפנינו תיבת פנדורה קשה ועצובה. הוא סיפר שקודם לכן אחיינו התנפל עליו במכת אגרוף חזקה, שבר לו מספר שיניים וכתר חרסינה, ונשך אותו בעוצמה רבה באוזנו הימנית. בעקבות כך נתלש חלק מאוזנו".
שלושה ימים לאחר מכן שוב התנפל האחיין על הדוד, שלף סכין יפנית, דקר אותו ברגלו וניסה לדקור אותו גם בצוואר. אחרי שבוע אירע המקרה שבמהלכו האחיין שיסף את גרונה של דודתו.
הנאשם נעצר בפעילות מהירה של שוטרי מרחב העמקים בגין כל מעשי התקיפה האלימים. בחקירתו הכחיש הנאשם כל קשר לעבירות וטען שלא דקר איש. עו"ד צביקה אברמוביץ', סגן בכיר בפרקליטות מחוז הצפון, הגיש נגדו את כתב האישום החמור.
"רק בנס ניצלו חייה של האישה והיא נותרה בחיים, זה היה עלול להסתיים ברצח", סיכם רפ"ק מימוני. "במקרים הקודמים המשפחה לא הגישה תלונה במשטרה וקיוותה שהכול יסתדר. מיד עם הגשת התלונה הפעלנו את כל הכוחות ואיתרנו אותו בדירת מסתור".