צעקות של ילדים, בכי וקריאות "אמא אמא" | הקלטה מהגן שבו נעצרה הסייעת
(צילום: shutterstock)

המשטרה עצרה הערב (שלישי) סייעת בת 31 תושבת תל אביב, בחשד לפגיעה בפעוטות בגן ילדים בעיר. מהמשטרה נמסר כי התלונה התקבלה היום, וכי לנוכח ממצאי החקירה שנאספו הוחלט לעצור את הסייעת לחקירה ולהביאה מחר לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב.
מדובר בגן ילדים פרטי שנמצא בדרום תל אביב. מפקחת שהגיעה לגן הבחינה בהתנהלות חריגה, ודיווחה למשטרה כי היא חושדת שאחת הסייעות מתעללת בפעוטות. עקב הדיווח, שוטרים הגיעו לגן ואספו את מצלמות האבטחה, שם תועדה ההתעללות לכאורה.
בהקלטה מהגן שהגיעה לידי ynet נשמעת אחת הסייעות צועקת על הפעוטות ונשמעים קולות הטחת חפצים, על רקע בכי חזק מצד הילדים וקריאות, "אמא אמא".
אלונה דניאל ממטה המאבק למען הילדים מסרה: "מדובר במקרה שבו הפעלנו את הפיקוח על מעונות היום במשרד החינוך, שפעלו באופן מידי. המקרה הזה הוא תוצר של שיתוף פעולה בין המיזם של שומרת הטף שדאג להקלטה, מטה המאבק למען הילדים שניהל את כל הנושא, והוכחה לחשיבות החיבור בין המשטרה לפיקוח על מעונות היום, שבסופו של דבר הביא לטיפול מקצועי ומהיר ביותר". עוד מסרה כי "יום יום מסגרות כאלו מוכיחות לנו את החובה בתיקון בהול של חוק המצלמות, ופתיחתן להורים".