שוטרים בבניין שבו על פי החשד התרחש האונס

המשטרה פתחה הלילה (בין חמישי לשישי) בחקירת חשד לאונס של אישה על ידי אלמוני שהתפרץ לביתה בגדרה. החוקרים פתחו בסריקות לאיתורו של החשוד. על פי החשד, הפורץ השתמש בכוח כלפי האישה ואנס אותה בעת שילדיה ישנו בחדרים הסמוכים - וככל הנראה נמלט מבלי לגנוב דבר מהבית.
שוטרי תחנת יבנה פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח בדבר אונס האישה בשנות ה-30 לחייה שהותקפה בביתה. חוקרי התחנה והזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה, לצד ליווי האישה ברגישות המתבקשת אל המרכז הרפואי ותשאול מקצועי. ייבדק אם מי מהילדים היה ער בזמן המקרה.
1 צפייה בגלריה
השוטרים בדירה בה היה חשד לאונס מזעזע בגדרה: הפורץ תקף את האישה כשילדיה ישנו בחדרים הסמוכים
השוטרים בדירה בה היה חשד לאונס מזעזע בגדרה: הפורץ תקף את האישה כשילדיה ישנו בחדרים הסמוכים
"אונס מזעזע ואכזר". שוטרים בבניין שבו על פי החשד התרחש המקרה
בצהריים, הורים שבאו לאסוף אל ילדיהם מבית הספר השכונתי התייחסו למקרה בתדהמה. "אונס מזעזע ואכזר", אמרה אחת האימהות, שהתעדכנה על פרטים קשים בקבוצות וואטסאפ.
ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, כינס את גורמי הביטחון והרווחה במועצה לישיבת חירום שבה הוחלט כי מוקד 106 יתוגבר. "אנחנו המומים ומזועזעים מהמקרה שאירע הלילה בשכונת גולדה. התעוררנו הבוקר לבוקר מזעזע שמטלטל את כל קהילה גדרה ואת כל מדינת ישראל. אנו עדים למחיר אוזלת היד של משטרת ישראל אשר מפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים, תושבי מדינת ישראל ואזרחי ישראל", אמר.
"אנו עומדים בחזית המלחמה בפשיעה ואין לנו שום מענה מהגוף האמון לאכיפת הסדר והחוק. לא יכול להיות מצב שתושבי מדינת ישראל, אזרחים תמימים, יופקרו להילחם בגופם ובנפשם בפורצים, גנבי רכבים, שוהים בלתי חוקיים ובעבריינים אלימים. לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה, אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שמשטרת ישראל תשנה את תפיסת הפעלתה בערים בכל רחבי המדינה". ראש המועצה הודיע כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יגיע בהזמנתו לסיור ביישוב בשעה 14:00.
בקבוצה של הבניין והשכונה הביעו התושבים בגלוי פחד וחוסר אונים. אחד השכנות כתבה: "אני קצת לא מבינה למה להפגין מול הבית של יואל. מי שאחראי על הביטחון של אזרחים בתוך מדינת ישראל זה המשרד לביטחון פנים - אם כבר יש להפגין מול הבית של בן גביר".
התייחסויות נוספות נגעו לכך שמסביב לבניין שאליו פרץ החשוד, בניינים שלאחרונה הושלמו ובאזור מסתובבים פועלים. במשטרה יבדקו זאת. שכן אחר הוסיף: "זה חוסר צדק ורשעות. איך יפחדו פה מהמשטרה או מהחוק כשהעונש שבית משפט נותן על אונס ילדה בבית שלה במיטה שלה הוא חמש שנים?".