יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חזר לארץ ביום ראשון האחרון במטוס ראש הממשלה "כנף ציון". נתניהו הבן עלה למטוס מהחלק הקדמי בהיחבא, והסתתר כל הטיסה באגף ראש הממשלה בקדמת המטוס – מבלי שנראה בחלקים הקדמיים.
2 צפייה בגלריה
 יאיר נתניהו בדיון בביהמ"ש השלום כפ"ס
 יאיר נתניהו בדיון בביהמ"ש השלום כפ"ס
נתניהו הבן. הגיע לחדר כושר בירושלים
(צילום: יאיר שגיא)
הכתבים שישבו בחלק האחורי של המטוס לא ראו את יאיר נתניהו, שעלה למטוס בנפרד מראש הממשלה ורעייתו שעלו ביחד. לשכת ראש הממשלה סירבה להשיב לשאלות עיתונאים באשר לנוכחותו של יאיר על הטיסה, אף שמדובר במטוס שהוא רכוש מדינת ישראל, מטוס ראשי מדינה.
גורם שמעורה בנושא אמר כי זאת לא הפעם הראשונה שנתניהו טס בטיסות של אביו לחו"ל וכי משפחת נתניהו תישא בעלויות הטיסה. גורם בכיר אמר כי נתניהו הבן ישלם תעריף של כיוון אחד בתעריף שהוקצה לעיתונאים שטסו על כנף ציון - דהיינו 575 דולר (הטיסה כולה עלתה 1,150 דולר).
2 צפייה בגלריה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נחתו בוושינגטון  ארצות הברית לקראת נאומו בקונגרס
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נחתו בוושינגטון  ארצות הברית לקראת נאומו בקונגרס
בנימין ושרה נתניהו. הבן ישלם 575 דולר על הטיסה
(צילום: איתמר אייכנר )
ואולם, לא ברור על סמך מה נקבע התעריף הזה שכן יאיר נתניהו לא ישב באגף העיתונאים במטוס אלא במחלקת העסקים באגף ראש הממשלה במטוס.
יאיר נתניהו נראה אתמול מסתובב ברחוב בירושלים ברכב שרד מסוג סקודה סופרב כשהוא מסתובב עם מספר שומרי ראש. הוא הגיע לחדר כושר במרכז ירושלים ושהה שם כמה שעות.
יאיר נתניהו עזב את הארץ לפני כשנה - כמה ימים אחרי הלילה שבו אביו, ראש הממשלה, הודיע על החלטתו לפטר את שר הביטחון יואב גלנט בצעד שהוביל למחאת ענק - ובסופו של דבר לא התממש, לאחר שנתניהו חזר בו. בפברואר האחרון, פרסם ה"דיילי מייל" הבריטי תמונות של יאיר מבלה על מרפסת בדירת היוקרה שבה הוא שוהה בפלורידה, ועלותה נאמדת בכ-5,000 דולר בחודש. בכתבה נמתחה ביקורת חריפה על בנו של ראש הממשלה, שנהנה, לדברי העיתון, מאורח חיים יוקרתי בארה"ב, בזמן שבישראל מתחוללת מלחמה קשה.
פורסם לראשונה: 23:58, 30.07.24