המשטרה מנהלת חיפושים ממושכים אחר צעירה בת 24 שנכנסה אתמול (יום שישי) על סאפ לכינרת ונעלמה. הצעירה, עולה חדשה שהגיעה לבילוי במקום עם בן זוגה, מוגדרת כנעדרת - ויש חשש כבד לחייה.
2 צפייה בגלריה
חיפושים אחר צעירה בכינרת חשש לטביעה בעקבות נפילה מסאפ
חיפושים אחר צעירה בכינרת חשש לטביעה בעקבות נפילה מסאפ
הסאפ אותר, סריקות נרחבות אחר הצעירה שנעדרת מאז אתמול
(צילום: מרחב כינרת )
2 צפייה בגלריה
חיפושים אחר צעירה בכינרת חשש לטביעה
חיפושים אחר צעירה בכינרת חשש לטביעה
"לפי הדיווח היא נפלה כ-400 מטרים מהחוף". החיפושים בכינרת
(צילום: דוברות מרחב כינרת)
שוטרים מיחידות השיטור הימי של מחוז הצפון, לצד מסוק מהמערך האווירי של המשטרה, משתתפים בסריקות אחר הצעירה. סגן-ניצב יגאל בן לולו, מפקד משטרת טבריה, סיפר כי "אתמול בשעות הערב התקבל דיווח על צעירה שנכנסה למים על סאפ חשמלי צמוד לחוף שלדג, ולאחר כמה דקות כנראה נפלה ממנו". לדבריו, "היא הייתה ללא חגורת הצלה, במרחק של כ-400 מטרים מהחוף".
"אזרח דיווח שראה סאפ ריק, ובן הזוג דיווח שחברתו נעלמה במים ומיד התחלנו בחיפושים", הוסיף בן לול. "אנחנו פועלים עם צוללנים לסרוק את החופים, וההערכה היא שיש חשש כבד לחייה. חגורת הצלה הייתה מצילה את חייה גם אם היא נפלה למים. חשוב להישמע להנחיות שמצילות חיים, וחובה להיכנס למים עם חגורת הצלה".
במשטרה קראו למטיילים בכינרת לשוט או לשחות בימה יחד עם שותפים, ולהצטייד באמצעי תקשורת למקרה חירום. מלבד זאת, נמסר כי על המטיילים לעדכן איש קשר מחוץ למים לדיווח בעת הצורך, ובעת כל כניסה לכלי שיט או ציפה - יש להצטייד בחגורת הצלה.
פורסם לראשונה: 20:04, 31.05.24