אישה כבת 70 נמצאה מתה בבניין מגורים בבאר שבע, ובנה, כבן 40, עוכב לחקירה אחרי שהזעיק את המשטרה למקום. על פניה של האישה נמצאו סימני חבלה. המשטרה מסרה כי נבדק חשד לפלילים, אולם נסיבות האירוע טרם ברורות. חוקרים הוזעקו למקום, ונמסר כי החקירה נמשכת. הבוקר (יום שבת) קבעה המשטרה כי מדובר בחשד לרצח.
3 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הבן, בעל רקע פסיכיאטרי, הזעיק את השוטרים בשעה 20:15 לבניין הדירות שבו אמו מתגוררת. לטענתו, היא נמצאה מחוסרת הכרה במסדרון הבניין. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה.
לפני כחודשיים נרצחה בקריית אתא דינה שמחון, בת 62 במותה, על ידי בנה בן ה-42 שדקר אותה למוות. השוטרים מצאו אז את גופתה לאחר שהתקבל דיווח במשטרה על גבר שמסתובב עירום ובידו סכין בבניין בעיר. הבן החשוד ברצח נלקח למעצר בבית חולים פסיכיאטרי, מאחר שלפי ההערכות הוא מתמודד עם בעיות נפשיות.
לאחר הרצח בקריית אתא סיפרו שכנים כי שמחון, אשת מכירות שעבדה באזור הצפון והייתה לקראת יציאה לגמלאות, התגוררה עם בנה באותה הדירה. "היא הגיעה לבניין לפני חודש וחצי", סיפרה אחת מחברות הוועד בבניין. "היא סיפרה שהיא גרה לבד והבן שלה מעוניין לעבור לשכונה, ובינתיים הציעה לו לגור איתה", אמרה השכנה. "היא אמרה שהוא עובד בתחום ההייטק מהבית".
3 צפייה בגלריה
דינה שמחון ז"ל
דינה שמחון ז"ל
דינה שמחון ז"ל, שנרצחה לפני כחודשיים על ידי בנה בקריית אתא
(צילום: באדיבות המשפחה)
3 צפייה בגלריה
הבניין בו גרה דינה שמחון ז"ל
הבניין בו גרה דינה שמחון ז"ל
הבניין שבו אירע הרצח בקריית אתא, בחודש מאי
(צילום: ליאור אל-חי)
"בהתחלה חשבנו שאולי זה ריב שיכורים", סיפר שכן אחר, ולדבריו שקל להזמין משטרה. "שמענו צעקות חזקות אבל אז הבנתי שמדובר בשוטרים. הם צעקו לו כל הזמן 'תרים את הידיים', ראיתי את הכול דרך העינית של הדלת. זה נמשך קרוב ל-20 שניות. הוא היה עירום והם גררו אותו למעלית, אני חושב שירו עליו עם טייזר".