1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
"אלימות חברת רחמים". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (יום א') כתב אישום נגד עמרם קריספיל (42) בגין ניסיון אונס של דיירת בשנות ה-80 לחייה בבית אבות בעיר. האירוע התרחש בשעת בוקר ב-2 באוגוסט ולקריספל מיוחסות עבירות של ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות והסגת גבול.
על פי כתב האישום שהגישה עו"ד לילך שטיבל מפרקליטות מחוז תל אביב, קריספל נכנס לבניין מגורים במתחם דיור מוגן כשאיבר מינו חשוף והבחין במתלוננת תולה כביסה סמוך לדירתה. נטען שהוא אחז בה בחוזקה ודחף אותה לתוך הדירה תוך שהיא מנסה להתנגד וזועקת לעזרה.
בדירה, נטען, הוא הטיח אותה על המיטה והיא בתגובה ניסתה לשחרר ידיה מאחיזתו, בעטה בו וניסתה לנשוך אותו. על פי האישום חסם קריספל את פיה בכף ידו האחת ובשנייה אחז בזרועותיה. בשלב מסוים הציעה האישה לנאשם כסף על מנת שיחדל ממעשיו, ואף שהשיב בחיוב – הוא קם מעליה ונמלט מהדירה מבלי שלקח דבר. כתוצאה ממעשיו נגרמו לאישה חבלות בגופה.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד שטיבל: "מעשיו כעורים ומזעזעים. הוא נכנס בשעות הבוקר על מנת לאתר טרף קל. המעשה לווה באלימות חסרת רחמים ומלמד שהוא מונע על ידי צרכים מיניים בלתי מרוסנים. עבירות המין והאלימות המיוחסות לו מצביעות על מסוכנותו הרבה לשלום הציבור בכלל ולשלומו של ציבור הנשים בפרט".