צעיר כבן 25 נהרג הלילה (בין שלישי לרביעי) לאחר שרכבו התהפך בתאונת דרכים במעורבות שלושה כלי רכב בכביש 2, סמוך לבית העלמין בחיפה, ושלושה בני אדם נוספים נפצעו. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר.
זירת התאונה בחיפה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

1 צפייה בגלריה
צעיר נהרג ושלושה נפצעו בתאונת דרכים סמוך לבית העלמין בחיפה
צעיר נהרג ושלושה נפצעו בתאונת דרכים סמוך לבית העלמין בחיפה
הזירה שבה נקבע מותו של הצעיר
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
שני צעירים נוספים, בשנות ה-20 לחייהם, נפצעו באורח בינוני, ואישה כבת 54 נפצע באורח קל. הם פונו לבית החולים רמב"ם בעיר.
הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל בשעה 00:07, ובו דווח על תאונת דרכים עם מעורבות שלושה כלי רכב, שאחד מהם התהפך, בכביש 2 שדרות ההגנה סמוך לבית העלמין בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר והעניקו טיפול רפואי לפצועים.
שני צעירים נוספים, בשנות ה-20 לחייהם, נפצעו באורח בינוני, ואישה כבת 54 נפצעה באורח קל. הם פונו לבית החולים רמב"ם בעיר.ד מהם היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, לאחר בדיקות רפואיות וניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו. שני צעירים נוספים שהיו האיתו ברכב נחבלו והיו בהכרה מלאה. לאחר טיפול ראשוני פינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני. אישה כבת 54 הייתה סמוך לרכב נוסף שהיה בשולי הכביש. היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה במקום, הגשנו לה סיוע רפואי ופינינו אותה לבית החולים במצב קל".
מוקדם יותר אתמול נהרג נער כבן 15 שנפגע מרכב והתהפך בעודו רוכב על טרקטורון בכביש 264, סמוך לכניסה לרהט. בשעה 18:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על נער רוכב טרקטורון שנפגע מרכב והתהפך. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על נער ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית קשה, וקבעו את מותו במקום.
חובש בכיר במד"א אייל גולדברג סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו המולה גדולה ובמרכזה היה הנער שנלכד מתחת לטרקטורון כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות קשות בגופו. התחלנו בהענקת טיפול רפואי אך לאחר שחולץ ראינו כי הפציעות שלו קריטיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".