גבר מחדרה ניצל מניסיון חיסול ביציאה מפארק המים שפיים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, רענן בן צור, אבי חי)

הגבר בן ה-37 שניצל היום (ראשון) מניסיון חיסול ליד פארק המים שפיים לעיני ילדיו מוכר למשטרה, ולמשפחתו היסטוריה ארוכה בעולם הפלילים. בעבר שמו של בן ה-37 מחדרה נקשר עם פרשיות רצח וניסיונות חיסול. אביו, שהוגדר "מראשי הפשיעה בחדרה", נרצח לפני 17 שנים בחניית ביתו בעיר.
חמיו נרצח גם כן, בצאתו מבר מצווה לפני חמש שנים בדיוק. שנתיים קודם לכן ניצל מניסיון חיסול בחדרה, לאחר שמטען חבלה התפוצץ ברכבו.
2 צפייה בגלריה
זירת הירי
זירת הירי
זירת ניסיון החיסול, היום
2 צפייה בגלריה
זירת החיסול של חמיו, ב-2017
זירת החיסול של חמיו, ב-2017
זירת החיסול של חמיו, ב-2017
גם אביו וגם חמיו ריצו עונשי מאסר. הגבר עצמו נפצע אחר הצהריים באורח קשה, ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשמצבו יציב. הוא יצא מפארק המים יחד עם שני ילדיו, נכנס לרכבו ובסמוך ליציאה משפיים נורה ואז התנגש בעמוד. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה ובסריקות אחר מבצע העבירה.
בשעה 16:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר פצוע בתוך רכב סמוך לשפיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על גבר במצב קשה עם פציעות חודרות, בהכרה מלאה.
חובש בכיר במד"א אדם דעאס ופרמדיק מד"א אוהד ביין שהגיעו לזירה סיפרו: "ראינו רכב שממנו חולץ גבר בשנות ה-30 לחייו עם פציעות חודרות ולאחר שגם התנגש בעמוד, הוא היה בהכרה מלאה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".
בת קיבוץ שפיים שגרה סמוך לזירת ניסיון החיסול סיפרה: "שמענו יריות, כמה יריות. לא הבנו מה קרה, זה היה מפחיד ומבהיל. אחר כך הגיעו אמבולנסים ומשטרה והבנתי שירו במישהו".