יולי ונתי אוחיון הם בני הזוג שנהרגו אתמול בלילה (בין רביעי לחמישי) בתאונת דרכים בכביש 1. השניים, בשנות ה-50 לחייהם, היו בדרכם לנתב"ג כדי לטוס לקורפו לחגוג את יום הנישואים שלהם. ליד לטרון אירעה התאונה הקשה שבה נהרגו. יולי ונתי, תושבי שכונת ארמון הנציב בירושלים, הותירו שלוש בנות - שיר ומאי, תאומות בנות 20, שהיו בדרכן לנופש באילת ובים המלח, ורומי בת ה-18, תלמידת כיתה י"ב.
2 צפייה בגלריה
יולי ונתי אוחיון ז"ל
יולי ונתי אוחיון ז"ל
"העולם הפסיד אנשים טובים". יולי ונתי אוחיון ז"ל
קרובת משפחה וחברה של יולי ונתי אמרה ל-ynet כי "הם היו זוג מדהים מיוחד ושמח שאוהבים לבלות. הם אהבו את הבנות שלהם. היו להם תוכניות לעתיד והכל נקטע בשנייה. העולם הפסיד אנשים טובים. דיברתי עם יולי יום לפני ודיברנו כמה קשה המלחמה ושכל יום נהרגים אנשים. הם היו פשוט אנשים טובים ונעימים. גם אנחנו עדיין לא מבינים מה קרה שם בדיוק בתאונה. אומרים שאולי הנהג שהיה לפניהם היה שיכור. הייתה הלוויה קשה מאוד. זה ממש שברון לב". במשפחה סיפרו כי הנהג שרכבו היה אחרי רכבם של השניים נכנס בהם בעוצמה מטורפת, היה שיכור ונהג בפזיזות.
יהודה בן יוסף, לשעבר יו"ר המנהל הקהילתי של שכונת ארמון הנציב, סיפר כי "הם היו בני השכונה, שלוש הבנות שלהם התחנכו בשכונה, הם היו זוג אהוב מאוד ומקובל. הם גרו במרכז השכונה ומוכרים מאוד. הקהילה קיבלה את זה כבשורה קשה מאוד. הם היו בדרך לחגוג יום נישואין. ממה שאנחנו מבינים שנהג שיכור גרם לכל התאונה הטרגית הזאת. יש פה פשוט משפחה שמתפרקת לגמרי. יתומות שנשארות ללא הורים. זו פשוט טרגדיה. השכונה איבדה שניים מאנשיה היפים והטובים. עצוב מאוד".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 1 ליד ירושלים
זירת התאונה בכביש 1 ליד ירושלים
זירת התאונה בכביש 1 ליד לטרון
(צילום: דוברות מד"א)
במינהל הקהילתי בארמון הנציב ספדו לזוג והדגישו כי נתי "היה פעיל בהתנדבות במשמר הארמון ותרם רבות לביטחון השכונה".
ממד"א נמסר כי בתאונה היו מעורבים ארבעה כלי רכב. צוותי מד"א העניקו לנפגעים טיפול רפואי במקום, אך לאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותם של שניים מהם.
שלושה פצועים נוספים פונו לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם ואסף הרופא. מצבם של שניים מהפצועים הוגדר קל, ואילו השלישי נפצע באורח בינוני.