תיעוד: סגן ראש עיריית חיפה הותקף במסעדה מקסים בחיפה
(צילום: מצלמת אבטחה מסעדת מקסים)

האלימות בכבישים לא פסחה גם על סגן ראש העיר: תושב חיפה נעצר בחשד שתקף אתמול (שבת) את סגן ראש העיר, שמשון עידו, בגלל ש"נכנס באיטיות לחנייה" באזור חוף הים. עידו, סגן ראש עיר ויו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר, סיפר לחוקרי המשטרה: "בשבת נסעתי למסעדת 'מקסים', שם אנחנו יושבים באופן קבוע כמה חברים לפרלמנט". פתאום מישהו בא, פותח לי את דלת הנהג, מקלל אותי וצועק: 'איך אתה עוצר בפתאומיות?'".
לדבריו, "הייתי בכלל במהירות אפס כדי להיכנס לחנייה, על איזו 'פתאומיות' הוא דיבר? לא הבנתי בכלל, ישבתי עדיין על כיסא הנהג. עניתי לו: 'אני עצרתי בפתאומיות?' לא הספקתי להשלים את המשפט, והוא נתן לי אגרוף לתוך הפנים". הוא סיפר כי לאחר מכן "צעק עוד משהו", אך אז חברה שלו, שבאה אחריו בריצה, משכה אותו: "הם רצו לאוטו והמשיכו לנסוע".
1 צפייה בגלריה
תיעוד: סגן ראש עיריית חיפה הותקף במסעדה מקסים בחיפה
תיעוד: סגן ראש עיריית חיפה הותקף במסעדה מקסים בחיפה
"צעק עליי: 'איך אתה עוצר בפתאומית?' - והכניס לי אגרוף לפנים"
(צילום: מצלמת אבטחה מסעדת מקסים)
בשיחה עם ynet סיפר: "הנושא נמצא בחקירת המשטרה, ואני סומך עליה שתבצע את עבודתה". מהמשטרה נמסר כי "תושב חיפה בן 32 נעצר בחשד שתקף נושא משרה בכירה בעירייה על רקע בריונות בכביש. לבקשת המשטרה מעצרו הוארך עד מחר".
רפ"ק יוסי אטיאס קצין אגף חקירות ומודיעין בתחנת חיפהרפ"ק יוסי אטיאסצילום: דוברות המשטרה
רפ"ק יוסי אטיאס, קצין אגף חקירות ומודיעין בתחנת חיפה, מסר: "עוד אירוע בריונות בכביש בשל עניין של מה בכך. המשטרה רואה אירועים מסוג זה בחומרה רבה ולפיכך פעלנו במהירות להביא למעצרו של החשוד במעשה. בכוונתנו לעשות כל שניתן על מנת למצות את הדין עם החשוד ולהביא להגשת כתב אישום נגדו תוך כדי מעצרו".