1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחיפה
זירת הרצח בחיפה
זירת הרצח, הלילה
(צילום: דוברות המשטרה)
גבר בן 41 מחיפה נרצח הלילה (בין שני לשלישי) ביריות ברחוב ברזילי שבשכונת הדר בעיר. הוא נפצע באורח קשה מהירי ופונה על-ידי צוותי מד"א ואיחוד הצלה לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נקבע מותו.
המשטרה מסרה כי היא פתחה בסריקות אחר חשודים במעשה. המנוח מוכר למשטרה, וחוקרי המשטרה מעריכים כי הרקע למעשה הוא פלילי. בין היתר נבדק האם האש נפתחה לעבר הנרצח מתוך רכב בזמן שצעד ברחוב, והאם החשוד נמלט מהמקום מיד לאחר מכן בנסיעה.
בתום הערכת מצב החליט מפקד מרחב אשר, תת-ניצב שאול צמח, להטיל את חקירת הרצח על חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה.
הרצח בחיפה הגיע שעות אחרי הירי באישה ברחוב הנביאים בבת ים אמש. במשטרה מתחזקת ההערכה כי מדובר בטעות בזיהוי, שכן מדובר באישה נורמטיבית, ללא רקע פלילי. בזמן הירי, ישבה בתה בת ה-4 במושב האחורי והיא לא נפגעה. מצבה של האם מוגדר קשה והיא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בבית החולים איכילוב. כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לזירה באזור חוף הים בבת ים ופתחו בסריקות אחר מצלמות אבטחה שיוכלו להוסיף פרטים על אודות מה שהתרחש או לסייע בזיהוי היורה. החקירה הועברה לטיפול ימ"ר תל אביב.
בתוך כך, במהלך הלילה אירע פיצוץ באשדוד שלפי החשד נגרם ממטען צינור שהונח ברובע א' בעיר. במשטרה ציינו כי לא היו נפגעים, וכי השוטרים אוספים ממצאים בניסיון לאתר את החשוד במעשה.