3 צפייה בגלריה
ציפי שמעוני
ציפי שמעוני
ציפי שמעוני ביום הולדת בגן הילדים
ציפי שמעוני ממושב שדה עוזיהו, שנהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית אתמול ליד אשדוד, הותירה אחריה עשרה ילדים - הקטן שבהם תינוק בן שלושה חודשים בלבד. היא נסעה במכונית לבדה לסידורים בקריית מלאכי, בזמן שבעלה יוסי נשאר בבית עם חלק מהילדים. אחרי התאונה זיהה את הרכב של אשתו בתמונות מהזירה. "היא הקדישה את כל חייה לגידול הילדים, בלתי נתפס שהם יגדלו בלעדיה", אמר ל-ynet קרוב משפחתה היום (רביעי).
הבעל יוסי יצא מיד לזירת התאונה, וכשהגיע הבחין בתיק של אשתו ציפי מגואל בדם. "הילדים גם זיהו את הרכב, אבל הוא אמר להם: זה לא נכון, זה לא האוטו של אמא. אבל הם כבר מבינים", סיפר קרוב המשפחה מרק כהן שהגיע לבית הזוג.
זירת התאונה באזור אשדוד
(צילום: רועי עידן, דוברות המשטרה)

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: רועי עידן)
במשפחה קוראים למצות את הדין עם נהג המשאית, שמחקירה ראשונית גרם לתאונה. "הוא נסע במהירות מטורפת", אמר כהן. "גם אם ימצא הדין אי אפשר להחזיר אבדה כזאת. זה חוסר אחריות של הנהג. ראינו בכביש סימנים של ברקסים לאורך 200 מטרים. הוא נסע מהר מאוד, פשוט מטורף. הוא היה עמוס בסחורה".
בינתיים במשטרה החליטו לעצור את נהג המשאית וחושדים שהוא שאחראי לאסון. מעצרו הוארך עד יום ראשון. החשדות שמייחסים לו: גרימת מוות ברשלנות ונהיגה בקלות ראש.
כהן הוסיף: "הוא לא שם לב לפקק, ואז ראה פתאום שורה של רכבים ובאינסטינקט הראשוני שלו היה לסטות מהכביש. היא הייתה הראשונה שהוא התנגש בה. מזל שהיא הייתה לבד. בדרך כלל היא נוסעת עם הילדים". לדבריו, "היא הייתה אישה למופת, אמא מסורה. היא לא עבדה והקדישה את כל חייה לגידול הילדים, בלתי נתפס שהם יגדלו בלעדיה".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: רועי עידן)
עו"ד רוית בן עמי עוז, שמייצגת את נהג המשאית מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר בנהג ללא עבר תעבורתי. הוא נמצא במצב נפשי קשה לאור התוצאה הקשה של התאונה. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים שהובילו לתאונה. הוא ומשפחתו ביקשו להביע צער עמוק על אובדן החיים בתאונה וביקשו למסור את תנחומיהם למשפחות".
בתאונה הקשה שהתרחשה אתמול בכביש 3703 באזור אשדוד נהרגו פרט לציפי שמעוני גם פנטנש אובנך מקריית מלאכי, אם לשמונה ילדים, ומתניה איובי ממושב אבן שמואל, אב לשלושה ילדים שבנו הקטן נולד אך לפני חודש.
מהחקירה עלה כי התאונה בכביש 3703, בין המושבים עזריקם לבאר טוביה, התרחשה לפני פקק בכביש. נהג המשאית יצא מעיקול והתנגש ברכב האחרון בפקק, והרכב הועף. נהג המשאית ניסה להתייצב וסטה לנתיב הנגדי, אך התהפך ומחץ שני כלי רכב. ההרוגים היו בכלי הרכב שעליהם התהפכה המשאית. מלבדם גם נפצעו שישה בני אדם. אחד מהם, גבר כבן 60, אושפז במצב קשה.
מתחילת השנה נהרגו 124 בני אדם, שניים יותר ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מתוך 124 ההרוגים כמעט שליש - 39 ליתר דיוק - נהרגו בתאונה במעורבות רכב כבד. מדובר במספר זהה לזה של הרוגים בסוג תאונות אלו ביחס לתקופה זו בשנה שעברה.