חודש לפני החתונה, ואחרי שהזוג קיבל במתנה טבעת אירוסים מיוחדת שנתרמה לזכר אחד מנרצחי הנובה, נאבקים הרופאים בבית החולים גליל בנהריה על חייו של החתן המיועד, דור זימל. דור נפצע אנוש בתקיפת כטב"מ הנפץ ביישוב ערב אל-ערמשה בשבוע שעבר.
תיעוד: רגע פגיעת הכטב"מ בערב אל-ערמשא

אלון, אביו של דור, סיפר כי "הרופאים אומרים שמה שנותר זה להתפלל. הוא במצב שצריך רק להתפלל. מאות אלפים מתפללים בכל העולם. להתפלל לרפואת דור זימל בן שרון ואלון".
לדברי האב, "דור הוא סמ"פ בנח"ל. ב-7 לאוקטובר הוא גייס את עצמו ואסף את כל החבר'ה של הפלוגה. מאז הוא היה בגבול הצפון. הוא השתחרר מהמילואים בפברואר וחזר תוך כמה שבועות. יצא מהמילואים עם צו 8 לפעם הבאה. ביום חמישי בשעה 13:15 התחיל כל הסיפור. טיל ראשון פגע במתנ"ס שבו היו החיילים בערב אל-ערמשה. הם היו שם בהפוגה לפני פעילות. נחו, אכלו קצת, שיחקו פינג פונג. דור נפגע מהטיל הראשון. הפגיעה שלו הייתה קשה מאוד. הגיעו כוחות חילוץ ואז נורו עוד כטבמי"ם. היה קושי לחלץ את הפצועים".
"אליי התקשרו לקראת השעה 15:00, ואמרו לי שדור בבית חולים", הוסיף האב. "בכלל לא הייתי מודע לאירוע. אנחנו כרגע בשלב שמתפללים. דור זה דמות שצריכים ללמוד עליה בספרי היסטוריה, בפו"מ, שילדים בגן שיציירו חייל הם ידעו שזה דור. הוא דמות שהשפיעה על כל כך הרבה אנשים. הסטודנטים שלמדו איתו, החיילים שלו, המפקדים, המ"פ שלו, המג"ד שלו – כולם פה איתנו, לא עוזבים אותנו".
1 צפייה בגלריה
דור זימל ושיר שגיב עם הטבעת שתרם אלון מסיקה
דור זימל ושיר שגיב עם הטבעת שתרם אלון מסיקה
דור זימל ושיר שגיב עם הטבעת שתרם אלון מסיקה
(צילום: פרטי )
כאמור, דור ובת זוגו שיר, היו אמורים להתחתן בחודש הבא. דור הציע לה נישואים וקיבל במתנה את טבעת האירוסים שנתרמה על ידי משפחתו של אדיר מסיקה, שנרצח בפסטיבל נובה. אדיר המשיך את העסק המשפחתי של עיצוב תכשיטים, ולזכרו החליטה המשפחה להעניק טבעות אירוסים חינם לחיילים.
דור ושיר התגוררו בשנתיים האחרונות באבן יהודה, והוא היה ראש מטה הבחירות של ראש העיר שנבחר, מתן כצמן. לאחר הבחירות הוא מונה להיות עוזרו האישי.
פוסט שפרסם אחרי שסיים את תקופת המילואים הראשונה
אלון מספר כי "במהלך נובמבר הוא יצא מהמילואים והציע לשיר נישואים. אמרו לו בדרך שיש פוסט בפייסבוק של משפחת מסיקה מאבן יהודה, שהבן שלהם נהרג בשביעי לאוקטובר. ההורים בדיוק קמו משבעה והאבא שעובד בבורסה ליהלומים פרסם, שחייל שרוצה להציע נישואים יתנו לו טבעת אירוסים על חשבונם. הלכנו לאסוף את דור מנהריה וסיפרנו איזה סיפור לשיר. עד שהגענו לאבן יהודה כבר היתה טבעת והיתה הפקה. עשו להם הפקה בארסוף, והכל היה בהתנדבות".