שינוי בגרסתה של חשודה ברצח של קנאו פקדו בן ה-24 בנתניה, הוביל להתפתחות משמעותית בחקירת האירוע: לאורך החקירה טענו יפה טלדה בריהון ובן זוגה, אברה עזרא, כי עזבו את הגן הציבורי שבו אירע הרצח לפני המקרה, אלא שהשבוע סיפרה החשודה לשוטרים בשחזור האירוע כי עזרא התעמת עם הנרצח לאחר שחשד שקיים מגע מיני או פיזי עימה. לדבריה היא כלל לא הבחינה בסכין, אך ראתה את פקדו עם פצעי הדקירה והזמינה אמבולנס לזירה.
לאור העדות והשחזור, בריהון איננה חשודה עוד ברצח, ומיוחסות לה עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וסיוע לאחר מעשה. בדיון אתמול (חמישי) על הארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה קבעה השופטת אליאנא דניאלי כי אין ביסוס בחומר החקירה לביצוע העבירות המיוחסות כעת לבריהון, וכי המשטרה לא הבהירה כיצד היא קשרה קשר לביצוע הרצח וכיצד סייעה לאחר מעצרה. עוד החליטה השופטת על הארכת מעצרה ביממה כיוון שלא הוצגה חלופת מעצר.
1 צפייה בגלריה
קנאו פקדו
קנאו פקדו
קנאו פקדו ז"ל
בני הזוג נעצרו זמן קצר לאחר הרצח, שאירע ב-6 באוקטובר בעקבות דיווח למשטרה של גבר שמצא את פקדו מתבוסס בדמו וסיפר בעדותו שראה את השניים יוצאים מהגן המדובר. לאחר מעצרם, נבדקו בגדיהם של החשודים, ובבגדי החשוד נמצאה אינדיקציה לדם.
אברה עזרא החשוד ברצח טרם עומת עם העדות החדשה של בת זוגו, ממשיך להכחיש את המיוחס לו, ומעצרו הוארך בשבעה ימים.
פורסם לראשונה: 22:24, 13.10.22