עם אזיקון וכיסוי עיניים: המשטרה עצרה שלשום (רביעי) תושבת מג'ד אל-כרום בחשד להפרת הסדר הציבורי, לאחר שלטענת המשטרה התקבלו דיווחים כי פרסמה פוסטים ברשתות החברתיות נגד צה"ל והממשלה. בעת המעצר ידיה נאזקו באמצעות אזיקונים ועיניה כוסו בפלנלית שנקשרה לראשה. הפרקליטות ביקרה בחריפות את החלטת המשטרה לעצור אותה בנסיבות הללו, והיא שוחררה למעצר בית של חמישה ימים - מבלי שהובאה בפני שופט.

הפרקליטות מתחה ביקורת על התנהלות המשטרה, הן על המעצר, שבוצע עפ"י צו בית משפט השלום בעכו, והן על אופן הביצוע שלו: "חקירות עבירות הסתה, לרבות במקרה האמור, מחייבות אישור מוקדם של הפרקליטות. במקרה זה לא התבקש אישור חקירה - ומשכך מטבע הדברים גם לא ניתן אישור. לעמדת הפרקליטות, בנסיבות המקרה שפורסמו, לא ברורה החלטת המשטרה לאזוק את החשודה באזיקוני פלסטיק ולכסות את עיניה עם פלנלית".
ח"כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) תקף את המשטרה, וכתב ברשת X (טוויטר לשעבר): "רק משטרה גזענית ומסואבת עוצרת כך אזרחית ערבייה בשל פוסט נגד המלחמה ופוסט נגד המשטרה: אזיקים וכיסוי עיניים בחצר תחנת המשטרה. הובאה לשופט ששחרר אותה הביתה. תוקפי משפחות החטופים לא נעצרים, מתנחלים תוקפי הפלסטינים לא נעצרים, הרוצחים וארגוני הפשיעה מסתובבים חופשי. אבל אותה עוצרים כאמצעי ענישה והשפלה".
המשטרה מסרה עוד כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות כנגד כל גילוי הסתה נגד כוחות הביטחון ותמיכה בארגון טרור. דברים אלו עלולים להפר את הסדר הציבורי ולסכן את שלום האזרחים".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום