הקרב מול תימן גם ברשתות החברתיות: אחרי התקיפה בנמל חודיידה צייץ יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) בשפה הערבית: ״هذه رسالة لكل الشرق الأوسط" - "זהו מסר לכל המזרח התיכון" – וגרם לגל של תגובות נגד מהעולם הערבי. הציוץ הגיע למיליוני צפיות ותגובות תוך 12 שעות, רובן מגולשים וצייצנים מהמזרח התיכון.
מזכ"ל סבא"א (הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית) לשעבר, מוחמד אלבראדעי המצרי, הגיב בציוץ ל-6 מיליון עוקביו: "מסר מהכובש". חשבונות פופולריים אחרים שיתפו את הציוץ של אוחנה. ביניהם, מאריו נאפאל, צייצן לבנוני שמתגורר כעת בדובאי שמחזיק ב-1.5 מיליון עוקבים, כולל אילון מאסק ופירס מורגן. הציוץ שותף גם על ידי חשבון מערב הסעודית עם 721 אלף עוקבים.
ג'ו, סאטיריקן מצרי שגר בקטאר ויש לו תוכנית מאוד פופולרית שנקראת "ג'ו שואו" באל ערביה, שיתף גם הוא את הציוץ של אוחנה ל-2.1 מיליון עוקביו. גם באיראן ובטורקיה קראו את המסר ומספר חשבונות שיתפו את הציוץ.
1 צפייה בגלריה
אמיר אוחנה
אמיר אוחנה
אמיר אוחנה והתקיפה בתימן
(צילום: CHIP SOMODEVILLA / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
פילוסוף מצרי עם 200 אלף עוקבים הגיב לציוץ של אוחנה: "יהירות ציונית זו לא הייתה יכולה להתקיים לאור כוח ערבי מאוחד שלוחץ לעצור את רצח העם המתמשך בעזה. ישראל אינה חזקה כפי שדמיינו, ראה, לאחר 9 חודשים, היא עדיין לא מסוגלת לשחרר את האסירים שלה, או לפתוח חזית רחבה בלבנון מחשש להרוס את הערים הגדולות שלה אם היא תתקוף בטיפשות את ביירות. כיום הם מרימים שרירים בנמל אזרחי, והם רואים בכך גורם מרתיע, אלא שזו שנאה ותגובה למנטליות של ילדים. בכלל, המזרח התיכון הזה, שבעבר בלע את הקולוניאליזם האירופי, המונגולי והצלבני, וגירש את הכיבוש העות'מאני, לא יתקשה לגרש את הקולוניאליזם הציוני, ואלה כמו אוחנה יחזרו למקום ממנו הגיעו".
מאייר תימני לעג לתגובה של אוחנה: "הדלק שצרכו המטוסים שלכם בדרך לתימן היה יותר ממה שנשרף בנמל חודיידה, והוסיפו לו את ערך הטילים...כך שהמסר הוא שאתם מפסידים בכל מקרה! ותימן פגעה בכם קשות".