חילופי אש בין צה"ל לחיזבאללה באזור הגבול בדרום לבנון ביום ה-238 למלחמה: לאורך שעות הבוקר והצהריים (שישי) נשמעו אזעקות בגליל העליון וברמת הגולן בעקבות שיגורי רקטות וחדירות של כלי טיס עוינים. לא דווח על נפגעים.
תיעוד מלבנון: "תקיפה של בסיס בירנית"

בין היתר התפוצצו שני כטב"מים מתאבדים באזור זעורה שבצפון הגולן, וכן רקטות ששוגרו מלבנון באזור נטועה שבגליל העליון ובשטח פתוח ליד מטולה. כתב ערוץ "אל-מנאר" הלבנוני, דיווח כי "בסיס בירנית הותקף באמצעות טילי בורקאן" - ואף הפיץ תיעוד של האירוע.
דובר צה"ל הודיע במקביל כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו לאורך הלילה החולף ארבעה מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים עיתרון ומרכבא שבדרום לבנון.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מלבנון: תקיפה של אוגדה 91 עם טילי בורקאן
תיעוד מלבנון: תקיפה של אוגדה 91 עם טילי בורקאן
תיעוד: עשן מיתמר בעקבות "הירי לבסיס בירנית"
תיעוד: צה"ל תוקף מבנים צבאיים של חיזבאללה בדרום לבנון
(צילום: דובר צה"ל )

אמש חיסלו מטוסי קרב של חיל האוויר שלושה מחבלי חיזבאללה בכפר חולא בדרום לבנון. המטוסים תקפו שני מבנים צבאיים שבהם שהו חוליות של מחבלי חיזבאללה בחולא ובמארון א-ראס. בתגובה לחיסול, ירו אנשי חיזבאללה רקטות לעבר יישובים בגליל העליון ובגליל המערבי. גם במקרה זה לא דווח על נפגעים.
נשיא המדינה יצחק הרצוג ערך השבוע ביקור חשאי במטולה, ונפגש עם ראש המועצה דוד אזולאי, חברי כיתת הכוננות, ועם לוחמי מילואים מגדוד הסיור 6226 שמשרתים כעת בגזרת צפון רמת הגולן. "מטולה קיימת 130 שנה, היא ראתה את כל ההיסטוריה, והיא עוד תתקיים מאות ואלפי שנים", אמר הנשיא הרצוג בביקורו.