תיעוד: תושב הגליל סוחט את מעסיקו שמעביר לו כסף

תושב אחד הכפרים בגליל סחט 100 אלף שקל ממעסיקו בטענה שניהל קשר רומנטי עם אשתו - ואיים שיכרות את ידו. כך עולה מכתב האישום שהוגש בימים האחרונים נגד הגבר בגין עבירות סחיטה באיומים, איומים והפרעה לשוטר בתפקידו.
בשבועות האחרונים נוהלה חקירה מורכבת ורגישה בתחנת המשטרה של טבריה. פקד גל פרקש, ראש משרד החקירות בתחנה, אמר כי החקירה נפתחה בעקבות תלונה של בעל עסק בענף המזון שסיפר כי אחד מעובדיו דרש ממנו את הכסף במזומן ונפגש איתו בכמה הזדמנויות בתחנות דלק שונות כשהכריז בפניו כי בכוונתו לערוך לו "משפט".
1 צפייה בגלריה
תיעוד: תושב הגליל סוחט את מעסיקו שמעביר לו כסף
תיעוד: תושב הגליל סוחט את מעסיקו שמעביר לו כסף
תיעוד מתוך העברת הכסף בתחנת דלק
בכתב האישום נכתב כי "הנאשם פגש במתלונן כמה פעמים ואיים עליו שיוריד לו את ידו אם לא ישלם לו 100 אלף שקל תמורתה, ומפאת האיום הסכים המתלונן לשלם את סכום הסחיטה". פרקש ציין כי גם לאחר שהסכום הועבר לנאשם, הוא דרש ממעסיקו עוד 60 אלף שקל ורק אז החליט הקורבן לפנות למשטרה.
גל פרקשפקד גל פרקשצילום: דוברות המחוז הצפוני
בעקבות התלונה החלו חוקרי משטרת טבריה לאסוף ראיות ועדויות שיחזקו את תיק החקירה נגד הנאשם, וכשהגיעו לעצור את החשוד הוא החל להימלט לעבר שיחים שהיו באזור עד שנכנע והסגיר את עצמו. בחקירה הכחיש הנאשם כל קשר למעשי הסחיטה, אך במשטרה ביססו את הראיות ששימשו לבסוף את כתב האישום. המשפט יתנהל בבית המשפט המחוזי בנצרת.

שמעון קוקושעורך הדין שמעון קוקושצילום: ערן יופי כהן

עורך הדין שמעון קוקוש, שייצג את הנאשם בתקופת המעצר, מסר בתגובה כי "הוא כופר לחלוטין בכל סעיפי האישום, לטענתו כל הסעיפים לא היו ולא נבראו והכסף שקיבל שימש כהחזר חוב לבן משפחה".