"לירוק על קירות זה אחד מתחביביו, הוא שונא ערבים ואת 'שלום עכשיו'". אחרי הריאיון המביך שהפך השבוע את חבר הכנסת מהליכוד לבדיחה ברשת, ספר המחזור של חנוך מילביצקי הופץ בסוף השבוע - וגם הוא גורר תגובות לועגות.
1 צפייה בגלריה
ספר המחזור של ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד
ספר המחזור של ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד
ספר המחזור של ח"כ מילביצקי
(מתוך X)
"חנוך בחור יפה ושרירי. הוא שותה גם טקילה וגם דאקירי. חבר של קדמי, וייס, כרמלי וזוך, איתם הוא הולך חתולים לחתוך", נכתב בספר המחזור. "יש לו סכין קומנדו גדולה, הוא עומד בעזרתה בכל מטלה. בעזרת סכינו הגדולה והנוראה הוא מושך אליו כל בחורה. יש לו חברה בכיתה ט', מה הם עושים ביחד - מעניין באמת. לירוק על קירות זה אחד מתחביביו. הוא שונא ערבים ואת 'שלום עכשיו'. הוא כותב ספרי פילוסופיה והגות עמוקים. בכיתה הקירות בגללו ירוקים. לסיכום, חנוך גבר שבגברים, אהוב על בני כיתתו ועל כל המורים".
ל-ynet אמר מילביצקי בציניות: "כן, אני גם מקריב תינוקות לאל השמש ומתבל את עיסת המצות בדם הנוצרים". הוא הוסיף: "כתבו שם הרבה שטויות, כמו שאני כותב ספרי הגות ופילוסופיה. היו לי חתולים ואני מגדל כלבים, ואני עכשיו מקדם עם הח"כית יסמין סאקס פרידמן זכויות בעלי חיים. אני עם בעלי חיים מאז שאני ילד, כולם תמיד מאומצים מעמותות".
הריאיון שהפך לבדיחה ברשת
(צילום: כאן חדשות )

לדבריו, "לא היו נותנים לי לגמור את התיכון ליד האוניברסיטה בירושלים אם הייתי אומר דברים כאלה, אם הייתי חותך חתולים. והם לא ממש היו בעד ז'בוטינסקי. זה בית ספר שנוטה שמאלה. זו כתיבה היתולית שנעשית בספרי מחזור, קשקוש מקושקש, שטויות במיץ".
התגובות ברשת כאמור לא איחרו לבוא. "ובבקשה להרחיק חתולים מחנוך מילביצקי! תודה 🙏🏼", כתב אחד הגולשים ברשת X. אחר התייחס להאשמות שיוחסו בעבר בתקשורת למילביצקי: "המגייס של הכת: צריך להרוג 10 סמולנים וחתול. מילביצקי: למה סמולנים?".
בריאיון שהתקיים ביום רביעי האחרון בחדשות כאן אמר ח"כ מילביצקי לשר לשעבר שי, שהיה לצידו באולפן: "ממך אין לי מה ללמוד. אתה פעם נבחרת לאנשהו? אני נבחר ציבור, אתה פעם נבחרת?". "אתה שייך לדור ישן, דור שהוביל אותנו לפיאסקו חסר תקדים בנושא הביטחוני. אתה מראשי האנשים שזורעים דה-מוראליזציה, ממך אין לי מה ללמוד", אמר מילביצקי לשי - ואז טען ששי לא נבחר לדבר. שי, שהתמודד כמה וכמה פעמים בפריימריז של מפלגת העבודה, הגיב: "אתה צוחק ממני?".
בעקבות הריאיון, שונה לזמן קצר עמוד הוויקיפדיה של מילביצקי ונכתב בו כך: "בשונה מהשר לשעבר נחמן שי, חנוך לא תרם למדינת ישראל כלום. הוא נבחר בפריימריז הליכוד על-ידי 3,300 קולות בלבד, שהכניסו את הפגע הרע הזה לחיינו".
ב-X גיחכו גם על חבר הכנסת מהליכוד עם ציטוטים לכאורה של מילביצקי לטיילור סוויפט: "אני שרתי היום במקלחת, את שרת פעם משהו בכלל?", ולרפאל נדאל: "אני שיחקתי מטקות בחוף הים, אתה פעם חבטת במשהו?".