קשיש כבן 85 נספה הבוקר (שישי) בשריפה בדירה בשכונת התקווה בתל אביב. לוחמי אש שהוזעקו למקום פרצו לדירה הבוערת ומצאו את גופתו, וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו.
2 צפייה בגלריה
שריפה בשכונת התקווה בתל אביב
שריפה בשכונת התקווה בתל אביב
הבניין שבו אירעה השריפה
( צילום: אדם קוטב )
חקירה ראשונית העלתה כי אשתו של הקשיש יצאה מהבית, והוא עישן סיגריה שככל הנראה נשמטה מידיו וגרמה להצתת הבית.
בשעה 6:45 התקבלה הודעה במוקד 102 של כבאות והצלה במחוז דן על שריפה בדירה ברחוב גוש עציון בדרום תל אביב, ודקה לאחר מכן התקבל גם דיווח במוקד 101 של מד"א. שלושה צוותי כיבוי הוזעקו למקום, ובהגיעם לזירה לוחמי האש הבחינו בעשן היוצא מחלון בקומה השנייה בבניין בן שתי קומות.
2 צפייה בגלריה
שריפה בשכונת התקווה בתל אביב
שריפה בשכונת התקווה בתל אביב
( צילום: אדם קוטב )
לוחמי האש פרצו לדירה וכיבו את האש, ובסריקות מצאו את גופתו של הקשיש. צוות מד"א מסר כי הוא היה ללא סימני חיים, וקבע את מותו. למקום הוזמן חוקר דליקות לבירור נסיבות השריפה.
פרמדיק מד"א רונן כהן סיפר: "נכנסנו לדירה והובילו אותנו לחדר שבו שכב הגבר כשהוא מחוסר הכרה ועם כוויות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
סימה, שמתגוררת בסמוך לדירה שעלתה באש, סיפרה: "זה היה עוד בוקר רגיל, בדיוק הכנתי קפה ואז התחילו קולות של המון כיבוי אש ואמבולנסים. פתחתי את החלון ואני רואה אש מהבניין שממולי, ממש שריפה גדולה. ירדתי למטה והגיעו כל אנשי ההצלה, לא הכרתי את השכן, השכנים אמרו שהמיטה שלו נשרפה וזה מסיגריה. כל הדירה עלתה באש".