1 צפייה בגלריה
אופנוע קטנוע תאונה תאונת דרכים אילוס אילוסטרציה
אופנוע קטנוע תאונה תאונת דרכים אילוס אילוסטרציה
חשד לנטישת הרוכב, שמת מפצעיו במקום. אילוסטרציה
(shutterstock)
המשטרה חוקרת חשד לתאונת פגע וברח סמוך לכפר מנשיה זבדה שאירעה אמש (שישי). על פי החשד, מוחמד עאדל שלבי, רוכב אופנוע בן 23 מאכסאל שבעמק יזרעאל, נפגע בתאונה וננטש על ידי נוסעי הרכב שפגע בו. מעצרו של הנהג, תושב מנשיה זבדה, הוארך בשלושה ימים.
סמוך לחצות, שבין שישי לשבת, דיווחה משטרת העמקים על תאונת דרכים קטלנית בין אופנוע לבין רכב פרטי בצומת מנשיה זבדה שעל כביש 75. כתוצאה מהתאונה הקטלנית נקבע מותו של שלבי, שרכב על האופנוע. מחקירת בוחני התאונות בעמקים עולה שנוסעי הרכב שהיה מעורב בהתנגשות עם האופנוע, נמלטו מהזירה והציתו את הרכב שהיה מעורב בתאונה כדי להעלים ראיות. נהג הרכב, בן 33, נמלט מהזירה אך נזקק לטיפול רפואי ופונה לבית החולים העמק בעפולה, שם נעצר ע"י בוחני התאונות בעמקים.
עו"ד נוח רחאלעו"ד נוח רחאל
עו"ד נוח רחאל, שמייצג את הנהג החשוד, פגש אותו אתמול בביה"ח ומסר בתגובה: "הנהג סובל מפציעות רבות ומכחיש כל קשר לעבירות. לטענתו, בילה עם חברים ליד הכפר, ואז הגיעו כמה אלמונים שגנבו ממנו את רכבו ובהמשך היו מעורבים בתאונה. הוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו שמעידות על השוד האלים שעבר".
רפ"ק אורי משלב, קצין אגף התנועה במרחב העמקים, סיפר: "ברכב היו מספר צעירים תושבי מנשיה זבדה. ההערכה שלנו היא שרוכב האופנוע נסע באור ירוק ונהג הרכב הפרטי, ככל הנראה, נכנס לכפר באור אדום וחצה את דרכו של האופנוען. כתוצאה מהפגיעה האופנוען נהרג, ונוסעי הרכב הפרטי ברחו מהמקום. מאוחר יותר קיבלנו דיווח על פצוע שהגיע לביה"ח. חשדנו שמדובר בנהג הרכב ועצרנו אותו. אנו בודקים חשד לנהיגה בשכרות. מצאנו את הרכב שהיה מעורב בתאונה נטוש ושרוף, וההערכה היא שהוא הוצת כדי להעלים ראיות".