זירת התאונה בקריית מוצקין
(צילום: אינה טביקמן)

תושב קריית מוצקין בן 51 נהרג הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים בשדרות ירושלים בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי הגבר שישב בגינת כלבים נפגע מרכב שהתנגש ברכב חונה והתהפך. צוותים של מגן דוד אדום קבעו את מותו של הגבר בזירה, ובמקביל פינו לבית החולים רמב"ם אישה כבת 50 שישבה ברכב שהתהפך ונפצעה באורח בינוני. נהג הרכב הפוגע נפצע קל. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.
לזירת התאונה הוזעקו גם כמה צוותים של כיבוי אש ממחוז חוף שסייעו בחילוץ הנוסעת מהרכב שהתהפך. "הגענו למקום וראינו זירה קשה", סיפר ממלא-מקום מפקד המשמרת בשירותי כבאות והצלה יפתח וייסברג. "הרכב היה הפוך על הגג ובו אישה לכודה, עוד אדם נמצא מחוץ לרכב. פעלנו לייצוב הרכב ובעזרת כלים הידראוליים חילצנו את האישה".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה בקריית מוצקין
(צילום: כבאות והצלה חוף)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: כבאות והצלה חוף)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: כבאות והצלה חוף)
פרמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אלקאדר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה. הפצוע שכב בגינת הכלבים מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה, אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו.
"נוסעת נלכדה ברכב שהיה הפוך ולאחר פעולות חילוץ מורכבות היא פונתה לבית החולים במצב בינוני. נוסע נוסף שנפצע קל טופל במקום ובהמשך פונה גם הוא לבית החולים".
אינה טביקמן, שמתגוררת בסמוך למקום התאונה, סיפרה ל-ynet: "שמענו צרחות וראינו את כל הבלגן מהחלון של הבית. בעלי הלך לשם, הבנו שרכב התנגש ברכב חונה והתהפך. בן אדם שהיה שם נהרג, זה פשוט נורא".
ראש העיר חיים צורי שהגיע למקום התאונה אמר: "בוקר קשה ועצוב. אני קורא לכל אזרחי ישראל, החיים שבריריים תנהגו בזהירות. חיי אדם הם מעל הכול".
בוחני התנועה של המשטרה פתחו כאמור בחקירה לבירור נסיבות התאונה. "במוקד 100 התקבל דיווח בדבר תאונה שבה נהג רכב סטה מנתיב נסיעתו, פגע ברכב חונה, התהפך, ופגע באזרח שישב בגינת הכלבים. מותו של האזרח נקבע במקום על ידי מד"א", נמסר ממרחב אשר במשטרה.
במקביל, גבר כבן 35 נהרג הלילה בהתהפכות רכבו הפרטי בכפר ביר הדאג' בנגב הצפוני. דובר מד"א זכי הלר עדכן כי הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 02:27. הגבר חולץ מהרכב ללא סימני חיים, חובשים ופרמדיקים קבעו את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.