1 צפייה בגלריה
הסמים שרקח
הסמים שרקח
הסמים שנמצאו בביתו של הפרופסור
(צילום: דוברות המשטרה)
שובר שורות, גרסת המציאות: המשטרה עצרה הבוקר (ראשון) פרופסור בכיר באוניברסיטה במרכז הארץ בחשד שרקח סם אונס ומכר אותו לסטודטים. החקירה נגד הפרופסור התנהלה בשבועות האחרונים באופן סמוי והבוקר נערך בביתו שבשפלה החיפוש שבמהלכו אותרו שלושה בקבוקונים שבהם נוזל החשוד כסם אונס, חומרים החשודים כסם מסוג קריסטל וכן חשד להימצאות חשיש.
לפי ההערכה במשטרה, הפרופסור החשוד שעומד בראש מעבדה בתחום הרפואה, הכיר את חומרי הגלם בשל מקצועו. מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת יבנה שניהלו את החקירה עצרו את הפרופסור ומחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.
מפקד תחנת יבנה מתייחס למעצר הפרופסור
(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה חוקרים כעת כיצד השיג הפרופסור את החומרים הדרושים ואם קנה אותם במסגרת עבודתו. השאלה שעומדת כעת במרכז החקירה היא אם החומרים שנעשה בהם שימוש לצורך רקיחת הסם מוגדרים כאסורים לפי פקודת הסמים.
במשטרה שומרים בינתיים על איפול בכל הנוגע לקבלת המידע הראשוני על הפרופסור, אך ל-ynet נודע כי החוקרים הוכו בתדהמה כשהחשד שעלה הוא סחר בסם האונס. החוקרים בודקים אם הפרופסור עשה שימוש בחומר שרקח או ש"הסתפק" בלסחור בו.
עו"ד שחר מנדלמןעו"ד שחר מנדלמן
הפרופסור מתעקש כי החומרים שהוחזקו בביתו היו שם מתוקף מקצועו הרפואי והוא מכחיש בתוקף את המיוחס לו. סנגורו של הפרופסור, עו"ד שחר מנדלמן, אמר כי מדובר ב"סערה בכוס מים". הסנגור ציין כי "אין בין הידיעות שפורסמו לבין האמת דבר. טוב הייתה עושה משטרת ישראל אם הייתה מתעמקת בחקר האמת במקום לעסוק ביחסי ציבור".