1 צפייה בגלריה
גסאן שמסיה
גסאן שמסיה
רסאן שמסיה
הסכסוך הממושך בישראל הוביל לרצח במפרץ הפרסי: רסאן שמסיה, תושב עכו בן 30, נדקר למוות היום (רביעי) בדובאי. הרשויות באיחוד האמירויות פתחו בחקירה, אולם נודע כי הרקע למעשה הוא סכסוך בין עבריינים בישראל שגבה בשנים האחרונות את חייהם של 13 תושבי הצפון.
ממשרד החוץ נמסר כי "אזרח ישראל נדקר למוות היום בדובאי. הנושא מוכר לקונסול ישראל בדובאי והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ. נסיבות המקרה נחקרות על ידי הרשויות המקומיות".
המשטרה בדובאי הודיעה כי עצרה כמה אזרחים ישראלים בחשד שרצחו את שמסיה. "הם יועברו לטיפול התובע הציבורי של דובאי לטובת מהלכים משפטיים נוספים", נמסר.
מרבית הקורבנות בסכסוך שהוביל לרצח שמסיה התגוררו בעכו ובג'דיידה מכר. "כולם מפחדים לדבר על הנושא ולגנות את הרציחות בצורה ברורה כי יש פחד שיפגעו בהם, ולכן הרוב מעדיפים לשמור על שתיקה", אמרו לפני כמה חודשים תושבי האזור שמעורים בסכסוך.
הם הוסיפו: "הכול בגלל מאבקי כוח ומי שרוצה להיות חזק יותר בשטח ובעל שליטה רחבה. יש אנשים שהצטרפו לארגונים לאחר רצח קרוביהם. המצב לא פשוט ומי שחי באזור יכול להרגיש בסכנת החיים. יכולים לרצוח בכל מקום, אפילו באמצע הרחוב".