נסיבות הרצח שאירע אמש (בלילה שבין רביעי לחמישי) במעלה אדומים עוד נבדקות, אולם במשטרה כבר יודעים להגיד שאחד החשודים קיבל את רישיון הנשק שלו ממש לאחרונה, במהלך ימי המלחמה וכחלק מהמדיניות המקלה של המשרד לביטחון לאומי על הקריטריונים לנשיאת נשק. שני החשודים במעורבות ברצח נעצרו על ידי המשטרה זמן קצר לאחר האירוע. החשוד השני השתחרר לאחרונה משירות ביחידת דובדבן.
1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
ניידת משטרה
(צילום: shutterstock)
אמש, קצת אחרי חצות, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה. שוטרים וצוותים רפואיים הוזנקו לדירה במעלה אדומים, שם נקבע מותו של צעיר בן 21. במשטרה עוד לא יודעים להגיד האם מדובר ברצח שתוכנן מראש, או בטרגדיה כתוצאה ממשחק בנשק. החשד הראשוני לגבי השניים הוא רצח והמתה בקלות דעת. בית משפט השלום האריך את מעצרו של אחד החשודים בחמישה ימים.
חן הולנדרעו"ד חן הולנדר
עו"ד חן הולנדר, המייצג את אחד החשודים, אמר: "מדובר בטרגדיה איומה שבה בשוגג קופחו חייו של המנוח, שהינו חברו הטוב של מרשי. אני תקווה רבה שהתמונה תתבהר במהרה וגורמי החקירה ישלימו עם העובדה שמדובר בתאונה מצערת שמרשי כואב אותה מאוד".
מוקדם יותר החודש עצרה המשטרה גבר בחשד שביצע עבירות מין באיומי אקדח בתושבת רחובות. את האקדח החזיק ברישיון שאותו קיבל במסגרת התנאים המקלים להחזקת נשק של המשרד לביטחון לאומי והשר איתמר בן גביר.