2 צפייה בגלריה
יעל שרר יאיר לפיד
יעל שרר יאיר לפיד
יעל שרר ויאיר לפיד
(צילום: יריב כץ, שאול גולן)
גורמים במערכת הפוליטית טענו היום (שני) כי ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד שוקל לשריין ברשימה את יעל שרר, שהקימה את הלובי למלחמה באלימות מינית והדליקה משואה ביום העצמאות האחרון.
על פי הערכות, שרר עשויה להשתבץ במקום ריאלי ברשימת יש עתיד לכנסת הבאה. במפלגתו של לפיד אישרו כי שרר התראיינה בוועדה לבחירת הרשימה, אך ציינו כי השריון עדיין לא סגור וכי לא הוחלט דבר.
השריון של יעל שרר ברשימה יכול לגרום למבוכה למספר 2 ביש עתיד ומקורבו של לפיד, השר מאיר כהן. בעבר התראיינה שרר בתחקיר של התוכנית "עובדה" נגד השר מאיר כהן בפרשת הטרדות מיניות לכאורה של כהן בתקופת כהונתו כראש עיריית דימונה.
2 צפייה בגלריה
כנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד
כנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד
השר מאיר כהן
(צילום: סנטרל הפקות)
שרר אף פרסמה טור באתר האינטרנט "המקום הכי חם בגיהינום", וכתבה: "כשפנו אלי ממערכת 'עובדה' לדבר איתי על התחקיר שהם עשו על מאיר כהן, חבר כנסת בהווה, שר וראש עיריית דימונה לשעבר, לא הופתעתי. הכרתי את הסיפורים עליו כמו שאני מכירה סיפורים שעוסקים באישי ציבור רבים. אבל הסיפור של מאיר כהן שונה מסיפורים אחרים בגלל שדימונה היא מקום קטן".
שרר הוסיפה: "מה שקרה עם מאיר כהן בדימונה לא קורה רק שם. דימונה קטנה ומרוחקת, מלאה גאוות יחידה ורבים בה הריעו לכהן כל הדרך עד למשרד הרווחה. הם ראו בו התגלמות הנרטיב של האנדרדוג שהגיע רחוק בזכות אמביציה וכישרון. אדם שלא נתן למוצא, למרחק או לעדה לעצור אותו".