מה עושה פעיל הליכוד רמי בן יהודה בתוככי רצועת עזה? הלילה (בין שלישי לרביעי) העלה בן יהודה כמה תיעודים בחשבון הטוויטר שלו, ובהם הוא נראה לבוש במדים, עם קסדה ואפוד, וחמוש בנשק. הוא סיפר שהוא נמצא בבית החולים הטורקי בעזה, וטען כי הגיע לשם במסגרת עמותת "סיירת למען החייל" כדי "לעשות על האש ללוחמים".
2 צפייה בגלריה
רמי בן יהודה ברצועת עזה
רמי בן יהודה ברצועת עזה
מתוך הטוויטר של רמי בן יהודה
2 צפייה בגלריה
רמי בן יהודה ברצועת עזה
רמי בן יהודה ברצועת עזה
הכתובת נגד בן כספית
אזרחים, נדגיש, לא רשאים להיכנס לרצועת עזה ללא אישורים. בצה"ל מבהירים כי "מדובר באדם שאינו איש מילואים אשר נכנס לרצועת עזה ללא האישורים המתאימים ובניגוד לפקודות. האירוע מתוחקר ויטופל בהתאם".
באחד הסרטונים שפרסם תיעד בן יהודה את הלוחמים שלצידו, וסיפר גם על "פינוק בבית החולים הטורקי בעזה". אבל לצד סרטונים כאלה, נראה בן יהודה מצטלם גם לצד כתובת גרפיטי נגד העיתונאי בן כספית: "תפסיק לעודד את חמאס". לטענתו, הוא "נתקל" בכתובת הגרפיטי בדרום העיר עזה.
גורם בליכוד טען כי זו לא הפעם הראשונה שהוא נכנס לעזה במסגרת פעילות העמותה - ועל פי הידוע, הוא גם לא פעיל המפלגה היחיד שנכנס לרצועה בחסות "פעילות התנדבותית". בצבא, מנגד, לא יודעים להסביר כיצד אזרחים שאינם לוחמים נכנסים שוב ושוב לרצועה, ומי מלווה אותם ואחראי על ביטחונם.
בן יהודה הוא אחד הפעילים המוכרים בליכוד, ושמו עלה בעבר לכותרות בהקשרים שונים - ובהם דברים קשים שאמר על המשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי ובנה, צו הרחקה שהוצא נגדו אחרי שתקף מילולית את אשתו של זאב אלקין, תקריות אלימות עם פעילי מחאה ועוד.