רצח רופא השב"ס - פרק 3

25 שנה חלפו מאז חוסל בכיר שב"ס, תת-גונדר יעקב זיגלבוים, בפיצוץ מטען במכוניתו, ועד כה הפרשה לא פוצחה. אולם עדות חדשה שמובאת לראשונה בסדרה של ynet Original עשויה להביא לפענוח ולהצביע על זהות מזמיני החיסול ומבצעי הרצח: קצין איסוף לשעבר ביאחב"ל טוען מול המצלמה שעבריין הודה בפניו שאנשיו הטמינו את המטען בהזמנת משפחת פשע מוכרת. לדבריו הוא הביא את המידע למפקד היחידה, אולם זה בחר לקבור אותו. צפו בפרק האחרון בסדרה "רצח רופא השב"ס".
יעקב זיגלבוים היה ראש מערך ברפואה בשירות בתי הסוהר, תפקיד שנחשב לאחד הבכירים בארגון והיה בעל השפעה מכרעת על כלל האסירים. הוא נרצח בבוקר 6 במאי 1998 בפיצוץ מטען במכוניתו בעת שנסע דרך מחנה צריפין לעבודתו ברמלה. בחקירה הושקעו משאבים אדירים ונבדקו כיוונים שונים – כולל קשר של חסידי עוזי משולם והמרגל שבתאי קלמנוביץ' – אולם כולם נשללו. העדות שנחשפת כאן עשויה להיות בעלת השפעה על חידוש החקירה.
רצח רופא השב"ס - פרק 1


רצח רופא השב"ס - פרק 2

עוד ב-ynet Original: • סם המוות - יותר ממכר ממורפיום, יותר קטלני מהרואין: סם המוות שזלג מבתי החולים לרחוב. סדרה בשני פרקים • הנסיעה האחרונה של עמית - סדרה תיעודית בשלושה פרקים הכוללת פרטים חדשים, עדויות וצילומים בלעדיים שמבקשים לשפוך אור על מה שבאמת קרה בליל התאונה שבה קיפחה סגן עמית איטח את חייה • נוכל. רוצח. מיליונר - סדרה תיעודית שחוזרת אל פרשת הרצח שהסעירה את ישראל ואת גרמניה בשנות ה-90 - ואל חייו הסוערים לא פחות של הרוצח, אילן טסלר, מאחורי הסורגים • שורת חיפוש: "סקס ישראליות" - הקורבנות, המפיצים ואוזלת היד של המשטרה - סדרה החושפת את תעשיית הפצת תמונות עירום בטלגרם