2 צפייה בגלריה
אושר גזי
אושר גזי
אושרי גז ז"ל
פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד נתנאל זקרי (33), יהב דדון (22) ועילאי רוזט (22) מאילת בגין רצח אושרי גז (21) - שאותר לפני כחודש ללא רוח חיים בתוך רכב בכביש 90 במחלף אילות ליד העיר.
מכתב האישום, שהגישה עו"ד ליאת לוי-סיגל לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, עולה כי בסביבות השעה 2:00 בלילה יצאו הנאשמים לכיוון מרכז התיירות באילת - ואז נודע לנאשמים כי גז, עמו היה להם סכסוך, נמצא בנסיעה בעיר במונית. הנאשמים החלו לדלוק אחר המונית בעודם חמושים בסכינים וכובעים לראשם וגז, שהבחין כי עוקבים אחריו, הורה לנהג המונית לנסות לחמוק מהרכב - אך הנאשמים המשיכו במרדף.
בסמוך לשעה 3:00, לפי כתב האישום, בהגיעם למחלף אילות עקפו הנאשמים את המונית, עצרו את רכבם וחסמו אותה. אז הם יצאו מהרכב ורצו לעבר גז, שישב במושב האחורי של המונית. הנאשם רוזט פתח את הדלת ומנע ממנו לצאת דרכה ולהימלט, בעוד הנאשם דדון הגיע מהצד השני והחל לדקור אותו בפלג גופו העליון ובצווארו, ואז החל גם רוזט לדקור אותו בפלג גופו התחתון.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח ליד אילת
זירת הרצח ליד אילת
זירת הרצח ליד אילת
(צילום: דוברות המשטרה)
במקביל, רץ הנאשם זקרי אל נהג המונית, בעודו אוחז בסכין, פתח את דלת הנהג, משך אותו מחולצתו ואיים עליו: "לא ראית כלום, תן לי את הטלפון שלך". מיד לאחר מכן, בעוד דדון ורוזט המשיכו לדקור את המנוח, החל גם זקרי לדקור אותו בפלג גופו התחתון. הנאשמים הותירו את גז במונית כשהוא מתבוסס בדמו ורצו לרכבם בעודם מקללים אותו, ובעוד אחד מהם מאיים על נהג המונית: "תיזהר לדבר". בשלב זה, גז שמט את הטלפון הנייד שלו ואחד מהנאשמים חזר אל המונית ולקח אותו.
לאחר מכן נמלטו הנאשמים בחזרה לדירתם, כשבמהלך הנסיעה אמר דדון לזקרי: "הרגתי אותו נתי, הרגתי אותו. נתתי לו בצוואר, הוא מת". בנוסף, הנאשמים השמידו את הרכב ששימש אותם לביצוע הרצח, זרקו את בגדיו של זקרי ושטפו את הסכינים.
לנאשמים יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, השמדת ראיה, שיבוש מהלכי משפט, הצתה והדחה בחקירה. התיק נחקר על ידי תחנת אילת במשטרת ישראל.