נהג עוקף את רכבה של אישה, עוצר בפתאומיות ומאיים עליה

שוב אלימות בכבישים: אישה נתנה זכות קדימה לנהג הבוקר (שלישי) ברחוב הרצל בחיפה. מסתבר שגם מתן זכות קדימה בימים אלה עלול לעצבן נהגים על הכביש, ובסרטון שהגיע למערכת ynet, נהג אחר נראה חוצה קו הפרדה רצוף, עוקף אותה ועוצר כמה פעמים בפתאומית, לכאורה כדי שהיא תיפגע בו. האירוע מגיע לשיאו כאשר הוא יוצא מרכבו ומאיים עליה - רק כי נתנה זכות קדימה. המשטרה פתחה בחקירה.
כ' שנהגה ברכב סיפרה שכל מה שרצתה זה להיות אדיבה לאדם שניסה להשתלב בתנועה: "נהג הרכב שהיה מאחוריי פשוט עקף אותי והחל לבלום בפתאומיות. נלחצתי, נסעתי במרחק ממנו, אבל הוא נעצר ברמזור ירוק ויצא מהרכב. מיד נעלתי את הדלתות. פחדתי מאוד שזה יסלים".
לדבריה, "הוא הושיט יד לאחור וחשבתי שהוא מוציא כלי נשק, אבל הוא החל לקלל אותי ולהכות ברכבי. לבסוף הוא ראה שאני לא מגיבה, נכנס חזרה לרכבו ונסע". כ' שהגישה תלונה במשטרה, בספק לגבי האפשרות שהאדם שאיים עליה ייתפס - על אף שבתיעוד הוא נראה בבירור. "אני מקווה שימצאו אותו ושיעשו עם זה משהו. מזל שהייתי לבד ברכב ולא עם הילדות", אמרה.
ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה הבוקר במשטרה, נפתחה חקירה, ומיד החלו בביצוע מספר פעולות. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות על מנת להגיע לחקר האמת".