תושב בת ים בן 42 נדקר למוות אמש (שלישי) ברחוב אבא ברדיצ'ב בעיר. הוא נפצע תחילה באורח אנוש, ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים וולפסון בחולון, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, החלה באיסוף ממצאים, ומסרה כי הרקע פלילי.
1 צפייה בגלריה
בן 42 נדקר למוות ברחוב אבא ברדיצ'ב בבת ים. זירת הרצח
בן 42 נדקר למוות ברחוב אבא ברדיצ'ב בבת ים. זירת הרצח
בן 42 נדקר למוות ברחוב אבא ברדיצ'ב בבת ים. זירת הרצח
(צילום: דוברות המשטרה)
סגן מפקד מרחב איילון נצ"מ שלומי בן זימן קיים הערכת מצב בזירה, והחקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון.
ההערכה היא כי מדובר בקטטה שפרצה בין השניים שהיו בעלי היכרות קודמת במהלכה נשלפה סכין ובוצעה דקירה. עוברים ושבים שהבחינו באדם דקור ברחוב הזעיקו כוחות. כבר כשהגיעו לזירה החוקרים סימנו את החשוד כמי שמעורב בדקירה הקטלנית והוא נעלם מביתו שנמצא בסמוך למקום שבו נמצא הפצוע שותת דם. כעבור מספר שעות של סריקות אחריו הוא נעצר.
הדיווח על אירוע הדקירה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב איילון בשעה 23:01. בדיווח נמסר כי "גבר נמצא מוטל מחוסר הכרה עם פציעות חודרות ברחוב אבא ברדיצ'ב בבת ים". חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון, תוך פעולות החייאה, אך שם כאמור נקבע מותו.
חובש בכיר במד"א אופיר וקנין סיפר כי "ראינו על הכביש גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, אנשים סיפרו לנו שראו אותו מתמוטט כשחצה את הכביש, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי לבית חולים".
כשעה לאחר מכן התרחש אירוע אלימות גם בקלנסווה, שם נפצע באורח קשה גבר כבן 35. הדיווח על כך התקבל במוקד מד"א במרחב ירקון בשעה 00:15. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשהוא מעורפל הכרה, עם פציעות חודרות.