תיעוד: עובר בין חדרים בבית מלון - וגונב כסף וטלפונים סלולריים

גבר בן 54 חשוד כי פרץ לחדרי מלון בטבריה ביום שישי האחרון וגנב מהם כסף וטלפונים סלולריים, בזמן שהאורחים הלכו לבית הכנסת כדי להתפלל תפילת ערבית. בימים הקרובים תגיש נגדו המשטרה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה בפתח הידיעה.
"במוצאי שבת האחרון קיבלנו מידע מודיעיני שלפיו בוצעה פריצה סדרתית לשלושה חדרי מלון יוקרתי בטבריה", תיאר רפ"ק אמיר סמניה, קצין המודיעין והבילוש של משטרת טבריה. "נכון לאותו רגע לא התקבלה תלונה משום שכל קורבנות הפריצה היו תיירים חרדים והם חיכו לצאת השבת כדי להגיש תלונה. בבדיקה מודיעינית שהתחלנו לבצע במלון זיהינו שבוצעו התפרצויות לשלושה חדרים".
3 צפייה בגלריה
תיעוד מהגניבה בחדרים
תיעוד מהגניבה בחדרים
אורחים יוצאים מחדריהם
3 צפייה בגלריה
תיעוד מהגניבה בחדרים
תיעוד מהגניבה בחדרים
החשוד נכנס לאחד החדרים
3 צפייה בגלריה
תיעוד מהגניבה בחדרים
תיעוד מהגניבה בחדרים
החשוד נמלט מהמקום
למלון נשלחו שוטרי סיור שגבו תלונות מהאורחים שחדריהם נפרצו. במקביל, השוטרים בדקו את מצלמות האבטחה של המלון ומיד זיהו שמדובר בחשוד שמוכר לשוטרים, אדם בעל עבר עשיר בתחומי עבירות הרכוש. מהתלונות שגבו החוקרים עלה שנגנבו שישה מכשירים סלולריים, אוזניות יקרות ואלפי דולרים.
לאחר שזוהה החשוד, בלשי משטרת טבריה נשלחו לאתר אותו באזור מגוריו. "ההערכה שלנו הייתה שהוא ימהר למכור את הסלולריים הגנובים וימיר את המטבע הזר לכסף ישראלי בצ'יינג'ים שפועלים בעיר", אמר רפ"ק סמניה. "לאחר שעה של מארב ליד ביתו, זיהו הבלשים את החשוד יוצא מביתו עם שקית גדולה ומלאה, זינקו עליו וביצעו מעצר. בבדיקה ובחיפוש נתפס כל הרכוש הגנוב כולל הכסף הזר, הסלולריים והאוזניות".
רפ"ק אמיר סימניהרפ"ק אמיר סמניהצילום: דוברות מחוז צפון
החשוד נעצר והכחיש בחקירתו את כל המיוחס לו. הוא יואשם בהתפרצויות לבתי עסק וגניבה. רפ"ק סמניה סיכם: "הבחור הגיע כשהוא חובש כיפה במטרה להסוות את כוונותיו הפליליות במלון. הוא ניצל את הזמן שהאורחים החרדים הלכו להתפלל כדי לרוקן את חדריהם. הם השאירו את החדרים פתוחים ולכן היה לו קל לפעול. אנו מזהים גל של התפרצויות בעיקר לכלי רכב ולבתי עסק, ואנו משקיעים מאמץ רב כדי לעצור את העבריינים".
עו"ד יובל זולטי, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "החקירה בראשיתה, הוא מכחיש קשר לחשדות".